اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| اداره کل ورزش و جوانان باید برای ساخت این اداره در بردسکن مساعدت کند

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: تقاضا داریم اداره کل ورزش استان با تخصیص اعتبار، نسبت به ساخت ساختمان اداری این شهرستان که ضرورت دارد، مساعدت کند.

فارس من| اداره کل ورزش و جوانان باید برای ساخت این اداره در بردسکن مساعدت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «اداره ورزش وجوانان بردسکن فاقد ساختمان اداری است» را ثبت و درخواست پیگیری را داشتند.

رئیس اداره ورزش وجوانان بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: ورزش بردسکن با داشتن ۲۵ هیات ورزشی و بیش از هزار نفر ورزشکار سازماندهی شده و هنوز ساختمان اداری ندارد و محل فعلی اداره، ساختمان هیات فوتبال و دفاتر هیات‌های ورزشی در شهرستان است.

محمد دانشور ثانی افزود: بردسکن درحال حاضر زیرساخت‌های فعالیت ورزشی را دارد بنابراین باید اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، در خصوص ساخت زمین چمن مصنوعی و ساخت ساختمان اداری مساعدت کند.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات گفت: با حضور مدیرکل ورزش خراسان رضوی عملیات ساخت خوابگاه ورزشکاران در شهرستان با کمک و مشارکت خیرین گلنک‌زنی شد که امید است در کنار ساختمان خوابگاه ورزشکاران، ساختمان اداری اداره ورزش بردسکن هم در همین مکان ساخته شود.

رئیس اداره ورزش وجوانان بردسکن با بیان اینکه ساختمان فعلی هیات فوتبال که دراختیار این اداره قرار دارد، قدمت ۳۰ساله دارد، اظهار کرد: تقاضا داریم اداره کل ورزش استان با تخصیص اعتبار، نسبت به ساخت ساختمان اداری این شهرستان که ضرورت دارد، مساعدت کند.

دانشور ثانی بیان کرد: هیات‌های ورزشی بردسکن جزو هیات‌های ورزشی فعال به نسبت بعضی از شهرستان‌ها دیگر است.

وی تاکید کرد: ساخت ساختمان اداری در بردسکن تقاضای ورزشکاران بردسکن است که متاسفانه تاکنون در این‌باره غفلت شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول