اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای بیش از 22 میلیارد تومان پروژه در «هرمز» توسط «بنیاد برکت»/ ایجاد مرکز جامع سلامت در جزیره

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان از ایجاد مرکز جامع سلامت در جزیره هرمز توسط بنیاد برکت خبر داد.

اجرای بیش از 22 میلیارد تومان پروژه در «هرمز» توسط «بنیاد برکت»/ ایجاد مرکز جامع سلامت در جزیره

منوچهر دانشمد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه بنیاد برکت حدود سه سال است که در جزیره هرمز حضور دارد، اظهار داشت: کل اعتباراتی که تا امروز در جزیره هرمز از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام شده است 22 میلیارد و 248 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: پروژه رینگ دور جزیره را به‌عنوان یکی از پروژه‌های گردشگری در دستور کار قرار داده‌ایم که برای این پروژه تا کنون 10 هزار متر زیرسازی و 10 هزار متر آسفات انجام و 3 هزار متر پیاده‌روسازی نیز در این خصوص کار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان در ادامه گفت: بخش سامان‌دهی سواحل غربی و شرقی هرمز را مد نظر قرار دادیم که در این خصوص قسمت غربی به اتمام رسیده و قسمت شرقی نیز 30 درصد آن آغاز و هم‌اکنون ادامه دارد.

دانشمند تصریح کرد: تعویض لوله‌های فرسوده شهر و توسعه شبکه آبرسانی جزیره هرمز را داشتیم که 10 کیلومتر آن به اتمام رسیده است و ادامه عملیات آن در حال اجراست و همچنین توسعه شبکه فاضلاب این جزیره نیز به طول یک کیلومتر در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در حوزه پسماند جزیره، فاز اول نیز در حال انجام و فاز دوم هم به‌زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان عنوان داشت: در بحث روشنایی، حدود 2700 متر روشنایی در جزیره و همچنین 5100 متر در طول رینگ، روشنایی انجام شده است.

دانشمند افزود: دو لندیگ‌کرافت جهت توسعه گردشگری هرمز در دو مرحله 6 ماهه اجاره شد و به‌صورت رایگان در اختیار جزیره قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: راه‌اندازی بوم‌گردی و احداث پنج ایستگاه گردشگری و مرکز صنایع دستی را دستور کار داریم که با همکاری استانداری هرمزگان و میراث فرهنگی در حال انجام است.

به‌سازی 70 باب خانه فرسوده اهالی، احداث مرکز جامع سلامت جزیره و به‌سازی اماکن عمومی شهر مواردی بود که مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان به آن اشاره کرد.

دانشمند در پایان خاطرنشان ساخت: احداث سه باب خانه عالم را دستور کار خود قرار دادیم که یک باب آن پایان پذیرفت و دو باب دیگر نیز به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول