اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب مجدد قهوه‌خانه متخلف در شهرستان ری

دادستان شهرستان ری گفت: سفره‌خانه پلمب شده‌ای که با فک پلمب غیرقانونی، پذیرای ۳۰۰ نفر از اتباع افغانستانی بود، مجدداً پلمب و صاحب سفره‌خانه دستگیر شد.

پلمب مجدد قهوه‌خانه متخلف در شهرستان ری

غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار کرد: شب گذشته حدود ۳۰۰ نفر از اتباع کشور افغانستان در یک سفره‌خانه سنتی واقع در قلعه‌نو بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی میهمانی تولد برپا کردند.

وی افزود: این سفره‌خانه اخیراً به دلیل بی‌توجهی به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا پلمب شده بود که شب گذشته به صورت غیرقانونی اقدام به فک پلمب کرده و پذیرای میهمانان اتباع بود.

دادستان شهرستان ری در ادامه تصریح کرد: تعدادی از میهمانان این سفره‌خانه از ساکنان محلی و تعدادی دیگر از نقاط مختلف تهران و شهرهای مجاور به این مراسم تولد آمده بودند.

نوفرستی در پایان خاطرنشان کرد: مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اطلاع از این فعالیت غیرمجاز، در محل حاضر شدند و با دستور قضایی اقدام به پلمب مجدد این سفره خانه متخلف کردند و صاحب سفره‌خانه نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول