اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مائده طهماسبی: دوست داشتم در دوران شمس و مولانا زندگی کنم/ حضور در سریال جدید

مائده طهماسبی گفت: دوست داشتم در دوران شمس و مولانا زندگی می کردم. خیلی راجع به آن دوران خواندم و وقتی کتاب می خوانی سفری به آن دوران خواهی داشت.

مائده طهماسبی: دوست داشتم در دوران شمس و مولانا زندگی کنم/ حضور در سریال جدید

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مائده طهماسبی بازیگر که مهمان برنامه «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفت و گو با منصور ضابطیان در ابتدا گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. به دید مثبت به همه چیز نگاه می کنم. سریک کار تلویزیونی هستیم. چهار پنج هفته است کلید خورده و سرفیلمبرداری هستیم. می دانید شرایط کار این روزها چطور است. ترسناک است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که تا به حال دوست داشته اید در دوران تاریخی دیگری زندگی می کردید، اظهار کرد: بله. دوست داشتم در دوران شمس و مولانا زندگی می کردم. خیلی راجع به آن دوران خواندم و وقتی کتاب می خوانی سفری به آن دوران خواهی داشت. یک سفر هم قبل از کرونا به قونیه کردم. فکر می کنم خیلی سوال از این دوران دارم و بنابراین دوست داشتم در این دوران زندگی می کردم.

این بازیگر همچنین در پاسخ به اینکه به حال در آستانه غرق شدن بوده اید، توضیح داد: بله. خیلی عجیب بود. هنوز فوبیای غرق شدن در آب عمیق در من است. هنوز می ترسم و این به خاطر این بود که برادر شیطان تر از خودم داشتم که در کنار دریا بودیم و بدجنسی کرد و سر من را در آب دریای خزر کرده بود و نمی گذاشت من بیرون بیایم. فکر می کنم کمر به قتل من بسته بود(می خندد). برای چند ثانیه بود احساس خفگی در آن سن به من دست داد و هنوز هم فوبیای آب های عمیق را دارم.

طهماسبی درباره اینکه تا به حال کسی سرتان را کلاه نگذاشته است، توضیح داد: بد حسابی شده است. اما کلاه برداری نه.

او در پاسخ به اینکه تا به حال سر آقای آئیش فریاد کشیده اید، گفت: نه.  20 سال پیش نقش زن و شوهر را در یک کار بازی کردیم و بعد از آن در یک سریال در سال 81 هم نقش زوج را بازی کردیم. سالیان سال بود که در سریال های زیادی در کنار هم بازی کردیم اما نقش زوج را نداشتیم و کاری که مشغول بازی در آن هستیم، بعد از مدت هاست. داستان زن و شوهری است که خیلی به هم وابسته هستند و یکدیگر را دوست دارند.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 22 همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول