اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

قهرمانی و صعود به لیگ یک حق چوکا تالش

مالک تیم فوتبال چوکا تالش با بیان اینکه قهرمانی و صعود حق چوکا تالش است، گفت: در انتهای فصل، یک سری ازاین‌دست اتفاقات برای تیم‌های مختلف بروز و ظهور می‌کند ولی این مشکلات باعث نمی‌شود تیمی مثل چوکا قهرمان نشود.

قهرمانی و صعود به لیگ یک حق چوکا تالش

آرش ریاضی‌مند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به باخت غیرمنتظره در مقابل نفت و گاز گچساران اظهار کرد: خدا را شاکریم با توجه به کسب نتایج در هفته‌های گذشته در صدر جدول بوده و شانس اول قهرمانی و صعود لیگ آزادگان هستیم.

وی با بیان اینکه پاس همدان بعضاً به بهانه‌های مختلف در مقابل حریفان خود ظاهر نمی‌شود، افزود: قبلاً نیز پاس همدان در مقابل تیم حفاری و تیم بوشهر ظاهرنشده بود و حریفان سه امتیاز مفت گرفتند و اگر این‌گونه نمی‌شد ما الآن جشن قهرمانی و صعود به لیگ یک را گرفته بودیم.

مالک تیم فوتبال چوکا تالش با اشاره به حواشی دیدار چوکا با گچساران گفت: هفته پیش با تیم گچساران بازی داشتیم و بازی‌ها می‌بایستی هم‌زمان می‌شدند که متأسفانه مسؤولین این تیم اعلام کردند که 10 تا 12 تا از بازیکنان ما کرونا دارند ولی زمانی که نتیجه آزمایش اعلام شد مشخص شد که 6 فقط نفرشان مبتلا هستند!

ریاضی این اتفاقات را حاشیه‌هایی برای برهم زدن تمرکز تیم چوکا دانست و تصریح کرد: دو هفته پیش پاس همدان با گچساران بازی داشت و در بازی هفته بعد گچساران با تیم چوکا دیدار داشت که هیچ‌کدام از بازیکنان گچساران کرونا نداشتند، درهرحال این اتفاقات پیش‌آمده و همیشه نیز ازاین‌دست حاشیه‌ها در فوتبال وجود دارد.

وی با بیان اینکه قهرمانی و صعود حق چوکا تالش است، گفت: در انتهای فصل، یک سری ازاین‌دست اتفاقات برای تیم‌های مختلف بروز و ظهور می‌کند ولی این مشکلات باعث نمی‌شود تیمی مثل چوکا قهرمان نشود و صدر جدول را به تیم دیگری تقدیم کند.

مالک تیم فوتبال چوکا تالش با اشاره به حساسیت لیگ در هفته‌های پایانی بیان کرد:  هفته پایانی لیگ بسیار حساس بوده و فوتبال هم یک مقوله‌ای غیرقابل‌پیش‌بینی است و متأسفانه یک سری از اتفاقات دست‌به‌دست هم دادند که ما  امتیازات لازم را کسب نکنیم و هیچ‌کسی هم باورش نمی‌شد که چوکایی که از اول فصل تاکنون یک باخت داده بود  در دو مسابقه پیاپی شکست بخورد.

ریاضی با بیان اینکه به یاری خدا و کمک بازیکنان و کادر فنی جشن قهرمانی را در تالش خواهیم گرفت گفت: فرشاد پیوس یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و نتیجه‌ای که در چوکا گرفت در بیست سال اخیر بی‌سابقه بوده و شخص بنده تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم با شخص دیگری کارکنم و تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا پیوس را حفظ کنیم تا بتوانیم در لیگ آزادگان نیز تیم مدعی باشیم.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل تیم چوکا نداشتن زمین مسابقه استاندارد است ، گفت: به دلیل نداشتن نور استاندارد و مناسب در استادیوم تالش، مجبور هستیم بازی‌ها را در رشت برگزار کنیم و خوشبختانه با توجه به علاقه محمدیاری نماینده تالش به ورزش، کمک‌های زیادی به تیم کردند تاکمی از مشکلات تیم کاسته شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول