اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱ شهریور ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزان عزت‌پور مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام، گفت: این صندوق از ابتدای سال ۹۲ تا کنون 4 هزار و ۹۷۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، با اعتبار هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال پرداخت و برای 8 هزار و ۵۴۴ نفر شغل ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از فعالیت‌هایی که در زمینه حمایت از کارآفرینان و جامعه هدف این حوزه توسط صندوق صورت گرفته است، عقد قرارداد و تفاهم نامه با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نظیر کمیته امداد امام( ره) ، بنیاد شهید و امورایثارگران، سازمان زندان‌ها، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مبارزه با مواد مخدر و سازمان فنی و حرفه‌ای است.

۲۶۲ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد

کامران سلیمان‌پور مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام، گفت: ۲۶۲ هزار تن گندم معمولی و دروم از کشاورزان استان ایلام توسط بخش دولتی و خصوصی در سال زراعی جاری خریداری شد.

وی افزود: افزون بر ۲۳۱ هزار تن گندم معمولی توسط کارگزاران بخش دولتی از کشاورزان خریداری شد و بخش خصوصی نیز ۳۰ هزار و ۸۰۰ تن گندم دورم و معمولی از کشاورزان استان خریداری کرد.

اجرای طرح زراعت چوب در سطح ۵ هزار هکتار از اراضی دره شهر

رضا احمدی مدیرکل منابع طبیعی ایلام، اظهار کرد: به پیشنهاد اداره منابع طبیعی شهرستان دره‌شهر در خصوص اراضی ملی، حاشیه رودخانه سیمره( از روستای عباس‌آباد تا پلاک سیاه گلال امام زاده احمد در پاعلم) اجرای طرح کشت چوب در ۵ هزار هکتار اجرایی می‌شود.

وی افزود: اعتبارات تولید نهال برای اجرای این طرح در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفته به طوری که تمامی نهالستان‌های استان و کشور ملزم به تولید نهال برای اجرای این طرح ملی شده‌اند.

رقابت 800 داوطلب در گروه آزمایشی زبان انگلیسی

مصطفی نعمتی نماینده سازمان سنجش در استان ایلام، گفت: در سومین روز از آزمون سراسری، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی با بیشترین آمار شرکت کننده دربین گروه‌های 5 گانه آزمایشی  باهم به رقابت پرداختند.

وی افزود: آزمون سراسری سال 1399 فردا نیز با رقابت 800 داوطلب در گروه آزمایشی زبان انگلیسی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول