اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

برگزاری 400 عنوان برنامه در ارومیه همزمان با هفته دفاع مقدس/توزیع 3 هزار بسته معیشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برگزاری 400 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ارومیه خبر داد.

برگزاری 400 عنوان برنامه در ارومیه همزمان با هفته دفاع مقدس/توزیع 3 هزار بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه قهرمان عیوضلو در نشست خبری اظهار داشت: 400 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های این هفته، تصریح کرد: تجلیل از خانواده 400 شهید دفاع مقدس، تجلیل از خادمان 40 مسجد ارومیه، توزیع بسته های معیشتی، افتتاح پروژه های عمرانی، حضور در دانشگاه نازلو و تجدید میثاق با شهدای گمنام، تجلیل از پزشکان عرصه دفاع مقدس و تجلیل از پزشکان عرصه سلامت از مهمترین برنامه های این هفته هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به ویزیت رایگان بیماران، گفت: اعزام تیم کادر شهید رهنمون برای ویزیت رایگان برای خانواده های نیازمند و ویزیت بیماران شناسایی شده، در منزل این بیماران، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

عیوضلو با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در این هفته، اعلام کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس یک باب سالن ورزشی، خانه عالم و ۱۰ خانه محروم  به بهره برداری می رسد.

وی از توزیع بسته های معیشتی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح کمک مومنانه، همزمان با هفته دفاع مقدس 3 هزار بسته معیشتی در ارومیه بین نیازمندان توزیع می شود.

این مسوول یادآور شد: با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از کرونا، عمده برنامه و فعالیت های این هفته در فضای مجازی برگزار می شود.

عیوضلو به موقعیت آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: با گذشت 40 سال از دفاع مقدس، همچنان شاهد درگیری با اشرار و ضدانقلاب هستیم و این گروهک ها علیه نظام دست به یکی شده اند.

وی یادآور شد: هفته دفاع مقدس استمرار دفاع عاشورا و فرهنگ هم برگرفته از دفاع عاشورا است و با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم، تلاش شده برنامه های هفته دفاع مقدس برگرفته از پیام نهضت عاشورا باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول