اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

واکنش فعالان مذهبی به پست جنجالی معاون استاندار گلستان در فضای مجازی/ تاخت‌وتاز به ارزش‌ها در ردای یک مسوول

روز گذشته معاون سیاسی استاندار گلستان با انتشار ویدئویی از مراسم یک هیئت عزاداری تهران در صفحه اینستاگرامی‌اش؛ واکنش شماری از فعالان مذهبی استان را برانگیخت.

واکنش فعالان مذهبی به پست جنجالی معاون استاندار گلستان در فضای مجازی/ تاخت‌وتاز به ارزش‌ها در ردای یک مسوول

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان روز گذشته با انتشار ویدئویی از مراسم یک هیئت عزاداری تهران در صفحه اینستاگرامی‌اش؛ واکنش شماری از فعالان مذهبی استان را برانگیخت، واکنش فعالان مذهبی از آنجایی شدت گرفت که این کلیپ در کانال‌های ضدانقلاب در حال دست به دست شدن بود و ناگهان همین خط فکری از سوی معاون استاندار گلستان که باید از بینش سیاسی بالایی برخوردار باشد مورد استقبال و انتشار قرار گرفت.

*طاهری: معاون استاندار شجاعانه اشتباه خود را بپذیرند و عذرخواهی کنند

تاخت‌وتاز به ارزش‌ها در ردای یک مسوول غیرقابل اغماض است تا جایی که برخی فعالان مذهبی از استاندار گلستان خواستار عزل این معاون سیاسی از جایگاه مسئولیت شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در صفحه اینستاگرامی خود به اقدام موهون معاون سیاسی استاندار گلستان واکنش نشان داد و بیان کرد: از آقای چراغعلی انتظار می‌رفت وقتی متوجه شدند که ناآگاهانه هیئت حسینی را متهم کردند به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب اول محرم، شجاعانه اشتباه خود را بپذیرند و عذرخواهی کنند نه اینکه فقط پست خود را حذف کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در ادامه پست اینستاگرامی خود خطاب به معاون سیاسی استاندار گلستان آورده است، عذرخواهی کردن در دنیا آسان‌تر است تا مواخذه شدن در قیامت!.

* کریمی‌اول: بازی با احساسات عزاداران با انتشار کلیپ قدیمی

فعال سیاسی اجتماعی استان گلستان در واکنش به انتشار کلیپ عزاداری سال گذشته هیئت حسینی و ارتباط دادن آن به ایام کرونایی و اهانت به عزاداران از سوی معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: آقای چراغعلی دستگاه امام حسین (ع) خط قرمز حزب‌الله است؟

حسین کریمی‌اول تاکید کرد: جای بسی تاسف است که معاون سیاسی استاندار گلستان فیلم قبل از محرم امسال را مدعی است که مربوط به یکی از هئیت‌های تهران است که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و بر علیه دولتمردان شعرسرائی و.... می‌کنند

وی خطاب به چراغعلی معاون سیاسی استاندار تاکید کرده است: هئیت‌های مذهبی و عزاداران حسینی گوش به فرمان رهبر و مولای خود امام خامنه‌ای عزیز هستند و دقیقا پروتکل‌های ستاد ملی کرونا را رعایت می‌کنند، اگر هم جایی رعایت نمی‌کنند؟. شما به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی استان گلستان با اشرافیتی که در این جایگاه باید داشته باشید که ظاهرا ندارید وگرنه باید بدانید که اینگونه هئیت‌ها دستور از اتاق‌‌های فکر لندنی، صهیونیستی و آمریکایی می‌گیرند و مسوول برخورد و شناسایی آنها هم  مشخص است.

*دستگاه امام حسین (ع) خط قرمز حزب‌الله است/ با احساسات عزاداران حسینی بازی نکنید

این فعال سیاسی استان با تاکید بر اینکه انتشار کلیپ نیاز به رسانه‌ای کردن نداشت خطاب به معاون استاندار گلستان، گفت: آیا شما مسوول امنیت و آرامش جامعه و هئیت‌ها هستید؟ یا اینکه با ایجاد عملیانی روانی به علت نداشتن سواد رسانه‌ای موجب التهاب هئیت‌ها و آحاد مردم متدین و عزادار شده‌اید!!

حسین کریمی‌اول ادامه داد: باید متذکر شوم که همین دلدادگان حسینی هستند که در گروه‌های جهادی به کمک مدافعان سلامت شتافتند و هنوز هم در میدان مبارزه حضور دارند.

وی بار دیگر خطاب به معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: باید توجه داشته باشید که دستگاه امام حسین (ع) خط قرمز حزب الله است، شما با ارسال یک کلیپ تاریخ گذشته و مجهول، با احساسات پاک عزاداران حسینی بازی نکنید.

این فعال سیاسی استان گلستان بیان کرد: البته استاندار محترم و فهیم نیز بر اعمال و رفتار تنش‌زا معاونش نظارت و تذکر لازم را به وی ارائه بفرمایند تا شاید این آخرین باری باشد که وی موجب التهاب سیاسی اجتماعی استان می‌شوند.

*استاندار گلستان در چینش مسوولان رده بالای استانی تجدیدنظر کند

در اعتراض به اقدام معاون سیاسی استاندار گلستان تعدادی از فعالان سیاسی و اجتماعی در حرکتی مشترک با ارسال پیامی به استاندار گلستان خواستار تذکر به عبدالرضا چراغعلی شدند که متن آن به شرح ذیل است.

سلام و عرض تسلیت به استاندار محترم:

موضوع: اعتراض به عملکرد مهندس چراغعلی در فضای مجازی و بی‌احترامی به مداحان و هیئتی‌ها؛

1. این کلیپ برای سال گذشته است و کذب محض است.

۲. امسال آقای پویانفر در فضای باز مراسم اجرا می‌کند.

۳.هدف او از تخریب هیئتی‌ها و حزب اللهی‌ها چیست؟

۴. در مبارزه با کرونا و خدمات اجتماعی و معیشتی هیئتی‌ها خط مقدم مبارزه با کرونا بودند.

5.چرا ایشان به کوهنوردان، مجالس عروسی، هنرمندان و بازگشایی رستوران‌ها و ... که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مطلبی بیان نکردند؟

6. از استاندار محترم خواستار تجدید نظر در چینش مسوولان رده بالای استانی و عزل ایشان هستیم.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول