اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

ارائه 120 نوع خدمت به مددجویان و نیازمندان توسط کمیته امداد

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با اشاره به تعاملات با نمایندگان مجلس، گفت: کمیته امداد به مشکلات نیازمندان تحت پوشش و غیر پوششی که از سوی نمایندگان حوزه‌های انتخابیه معرفی می‌شوند، رسیدگی کرده و در مجموع 120 نوع خدمت ارائه می‌کند.

ارائه 120 نوع خدمت به مددجویان و نیازمندان توسط کمیته امداد

جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش  که «کمیته امداد چه تعاملاتی با نمایندگان مجلس در مسیر شناسایی نیازمندان و کمک به آنها دارد؟»، اظهار داشت: به نمایندگان مجلس اعتماد ویژه‌ای داریم. نماینده‌ای که برای فردی نیازمند نامه می‌نویسد و به ما معرفی می‌کند، این فرد مشکل درمان یا چیز دیگری دارد و اصل بر صحت این خواسته است؛ البته وقتی تقاضا به دست ما می‌رسد، مددکار ما نیز به این فرد مراجعه می‌کند و نیاز فرد بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی که نیاز فرد تأیید شد، ما کمک می‌کنیم؛ به طوری که کمیته امداد 120 نوع خدمت به نیازمندان و مددجویان ارائه می‌کند. ممکن است مددجویی مشکل درمانی داشته باشد؛ البته نامه معرفی نماینده مجلس فقط برای معرفی مددجو نیست بلکه افراد غیر مددجو و نیازمند را نیز به ما معرفی می‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد بیان داشت: فردی که به ما معرفی می‌کنند یا تحت پوشش کمیته امداد است یا تحت پوشش نیست؛ اما این فرد چون جزو آحاد مردم جامعه است، ما نیز موضوع و مشکلش را پیگیری می‌کنیم.تکلیف داریم موضوع فرد را بررسی کنیم  و خدمات لازم را ارائه داده و در حد بضاعت و توان خودمان مشکلات فرد را مرتفع کنیم و در خصوص وضع معیشتی، درمان و ... کمک ارائه دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول