اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

زخمی شدن شبه نظامیان تحت حمایت آمریکا در حمله افراد ناشناس به شرق سوریه

حمله افراد ناشناس به چند پست بازرسی شبه نظامیان تحت امر آمریکا در شرق سوریه با زخمی شدن شماری از آنها همراه شد.

زخمی شدن شبه نظامیان تحت حمایت آمریکا در حمله افراد ناشناس به شرق سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، چند پست ایست و بازرسی متعلق به شبه نظامیان تحت حمایت نظامیان اشغالگر آمریکایی در شهرک‌های «الحوایج» و «جدید عکیدات» در شرق استان «دیر الزور» هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از منابع محلی گزارش داد:« شماری از شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه در تیراندازی افراد ناشناس به سمت پست الطاحونه در شهرک حوایج زخمی شدند، شهرکی که این روزها شاهد اعتراضات روزانه به حضور این شبه نظامیان و همچنین نیروهای اشغالگر تحت حمایت آمریکاست».

بر اساس این گزارش، یکی از پست‌های دیگر نیروهای دموکراتیک سوریه هم در روستای جدید عکیدات در شرق دیر الزور هدف رگبار گلوله افراد ناشناس قرار گرفت که به زخمی شدن چند نفر از عناصر آن منجر شد.

عناصر نیروهای دموکراتیک سوریه روز گذشته با حمله به شهرک الحوایج در شرق دیر الزور شماری از غیرنظامیان را بازداشت و به مکانی نامعلوم انتقال دادند. یکی از عناصر نیروهای دموکراتیک سوریه هم در تیراندازی افراد ناشناس در شهر البصیره در شمال شرق دیر الزور کشته شد.

استان دیر الزور در مقطع اخیر شاهد تظاهرات مردمی در اعتراض به حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی و شبه نظامیان تحت امر آن است که دست به سرقت اموال و دارایی آنها، محاصره روستاها و شهرک‌ها و ربودن ده‌ها نفر از جوانان، ترور چهره‌های برجسته و سرقت ثروت های شرق سوریه می‌زنند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول