اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حداقل یک ناحیه صنعتی در بروجرد ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: وعده ایجاد حداقل یک ناحیه صنعتی را در شهرستان بروجرد می‌دهیم.

حداقل یک ناحیه صنعتی در بروجرد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بختیار رازانی امشب در جلسه بررسی نحوه ایجاد خوشه‌های صنعتی در مناطق روستایی این شهرستان اظهار کرد: بروجرد با وجود صنایع بزرگ نساجی و دارویی صنعتی‌ترین شهر لرستان محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: ۶۵ درصد از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره یک بروجرد که با اجرای طرح توسعه مساحت آن از ۷۰ به حدود ۹۰ هکتار افزایش یافته، فعال هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد که در گذشته به بیراهه رفته بود، با پیگیری‌های انجام شده در اختیار سرمایه‌گذار حقیقی قرار گرفته و در سال گذشته با وجود اعتبار مصوب ۲۰۰ میلیونی، ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار گرفت.

رازانی با اشاره به اجرای سیاست‌ دولت مبنی بر افزایش اشتغال‌زایی در مناطق روستایی بیان کرد: بر این اساس واحدهای احداثی در روستاها و نواحی صنعتی می توانند از تسهیلات دولتی استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت واحدهای نساجی، کارگاه‌های تولید مواد غذایی و پتانسیل موجود در زمینه تولیدات چوبی، ظرفیت ایجاد خوشه‌های صنعتی در حوزه صنایع پوشاک، صنایع غذایی و مصنوعات چوبی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با اشاره به اینکه بروجرد ناحیه صنعتی ندارد، تاکید کرد: قول ایجاد حداقل یک ناحیه صنعتی را در این شهرستان می‌دهیم.

رازانی با اشاره به اینکه اعتبارات قطره چکانی پیشرفت پروژه‌های دولتی را کُند کرده است، افزود: از این رو سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌توانند در حوزه ایجاد خوشه‌ها و نواحی صنعتی فعالیت داشته باشند.

وی اظهار کرد: سه خوشه صنعتی اولویت‌دار در بروجرد قابلیت استفاده در یک ناحیه صنعتی را دارند و امکان استقرار آن‌ها در فازهای مختلف وجود دارد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول