اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مراکز کارآفرینی مهارت بنیان در زنجان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: مراکز کارآفرینی مهارت بنیان در زنجان راه‌‌اندازی شده است.

مراکز کارآفرینی مهارت بنیان در زنجان راه‌اندازی می‌شود

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رویکرد اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان ارائه آموزش‌های مهارتی برای افراد است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش در مراکز جوار کارگاهی، بین کارگاهی دارای مجوز(دوال آلمان) فعالیت می‌کند، بیان کرد: مرکز مهارت، خلاقیت و اشتغال با عنوان کارآفرینی مهارت بنیان با همکاری پارک علم و فن‌آوری ابهر، خدابنده، طارم و زنجان که دارای مجوز بوده ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد مرکز مهارت تشکیل تیم‌های کارآفرینی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان است.

انصاری همچنین از ارائه آموزش‌هایی در حوزه صنعت توریسم و گردشگری و تجهیز مرکز هتل‌داری و گردشگری در مرکز آموزش سلطانیه یاد کرد و گفت: برنامه‌ریزی در مورد ارائه آموزش‌های فن‌آوری‌های سبز و ملاحظات زیست محیطی و استفاده از انرژی خورشیدی در بخش روستایی و شهری در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی عنوان کرد: آموزش‌هایی در قالب طرح تکاپو و آمایش سرزمین نیز ارائه شده است.

وی با اشاره به اجرای آموزش‌های کم‌تر توسعه یافته در شهرستان ایجرود بیان کرد: اجرای آموزش‌های مهارتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی شامل آموزش به زنان سرپرست خانوار، آموزش به معلولان، خانواده‌های معتادین و زندانیان با همکاری کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود.

انصاری ادامه داد: تجهیز و به‌روزرسانی کارگاه‌های جدید مطابق با تکنولوژی‌های روز نیز در دستور کار اداره کل فنی و حرفه‌ای قرار دارد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول