اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تسهیل در فعالیت مجاز استخراج‌کنندگان رمز ارزها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بر تسهیل و تسریع در فعالیت مجاز استخراج‌کنندگان رمز ارزها تاکید کرد.

تسهیل در فعالیت  مجاز استخراج‌کنندگان رمز ارزها

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد اله‌داد ظهر امروز در جلسه مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان  مرکزی با موضوع شرایط تامین برق متقاضیان استخراج رمز ارزها  با اشاره به لزوم تسهیل در فعالیت  مجاز استخراج‌کنندگان رمز ارزها اظهار کرد: رویکرد جدید وزارت نیرو در اعطای امتیاز برق و فعالیت ماینرها به شکلی است که بعد از اینکه صاحبان مزارع پروانه کسب و کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کردند تامین برق این مزارع قانونی در اولویت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه بیش از 5هزار ماینر غیرمجاز از 61 مزرعه در استان شناسایی شدند، افزود: سازو کارقانونی برای ادامه فعالیت این صنایع در زمان‌های غیرپیک برق تبیین شده است.

اله‌داد بابیان اینکه در اقتصاد آینده دنیا، رمز ارز‌ها نقش مهمی را خواهند داشت، افزود: باید از زیرزمینی شدن این فعالیت‌ها با اجرای دستورالعمل‌های قانونی و قضایی جلوگیری کرد.

داودی نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: لیست مجوزهای صادر شده توسط سازمان صمت و همچنین  مکان‌هایی که امکان استقرار تجهیزات مربوط به استخراج رمز ارزها وجود دارد توسط سازمان صمت شناسایی و به شرکت توزیع برق ارائه خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد تا ظرفیت‌های خالی پست‌های مربوط به شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی  توسط شرکت توزیع برق به سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی ارسال تا مطابق با پتانسیل‌های موجود نسبت به صدور مجوزهای لازم اقدام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول