اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از 8 طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت هشت طرح آبخیزداری به منظور جلوگیری از فرسایش خاک و حفظ پوشش گیاهی در شهرستان‌های استان افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از 8 طرح آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری

علی محمدی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: همزمان با هفته دولت هشت طرح آبخیزداری به منظور جلوگیری از فرسایش خاک و حفظ پوشش گیاهی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این هشت پروژه شامل بند سنگ ملاتی بن، تورکینست گرسنگ، بند سنگ ملاتی مصطفی‌آباد، بندخاکی فرخشهر، بندخاکی قلعه‌تک، ساحل‌سازی کاوند، تورکینست گنج و بند سنگ ملاتی دهگاه است، ادامه داد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 24 هزار و 90 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده است و در روند ساخت آن‌ها  از 480 نفر روز استفاده شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت چهار طرح آبخیزداری شامل بندهای سنگ ملاتی تومانک، سنگ ملاتی کوهرنگ، سنگ ملاتی سردشت و سنگ ملاتی قلنگان با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: برای ساخت این پروژه‌ها 336 نفر روز اشتغال‌زایی می‌شود.

انتهی پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول