اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افتتاح ۱۸ پروژه گردشگری، خدماتی و عمرانی در رودسر

در نخستین روز از هفته دولت، ۱۸ پروژه گردشگری، خدماتی و عمرانی در بخش مرکزی رودسر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۱۸ پروژه گردشگری، خدماتی و عمرانی در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، ۱۸ پروژه گردشگری، خدماتی و عمرانی در بخش مرکزی رودسر ظهر امروز و در نخستین روز از هفته دولت با حضور  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

محمود قاسم نژاد در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف خدماتی و عمرانی برای مردم است.

وی از افتتاح ۱۲۳ پروژه گردشگری بااعتباری بالغ‌بر ۴۷۰ میلیارد تومان توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سطح استان گیلان به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: با افتتاح این پروژه‌های گردشگری برای ۸۹۶ نفر اشتغال برای جوانان استان فراهم می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه از این تعداد پروژه سه طرح شامل یک واحد پذیرایی، یک واحد بوم گردی و یک هتل به ارزش ۳۴۶ میلیارد ریال در شهرستان رودسر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با این افتتاح این پروژه‌ها برای ۸۳ نفر اشتغال دائم و ۱۶۶ نفر اشتغال موقت فراهم می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح آسفالت ۱۵ روستا به طول ۲۱ کیلومتر که توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان رودسر اجرایی شده است، بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها که از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی تأمین‌شده بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول