اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری ۸۸۵ سارق از ابتدای سال در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: در طول ۵ ماهه گذشته ۳۹۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این رابطه ۲۴۶ نفر دستگیر شدند، همچنین ۱۰۹۷ مورد سرقت داشتیم که منجر به دستگیری ۸۸۵ نفر شد.

دستگیری ۸۸۵ سارق از ابتدای سال در دماوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دماوند، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند پیش از ظهر امروز در نشستی با محوریت گرامی داشت مقام خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران سربازان انقلاب هستند، اظهار داشت: خبرنگاران جامعه را با حقایق آشنا می کنند و انعکاس به موقع می‌تواند در تامین امنیت موثر باشد.

وی گفت: پلیس به تنهایی نمی تواند امنیت را ایجاد کند، لذا نیازمند کمک مردم می باشد، همچنین خبرنگاران نیز می توانند با اطلاع رسانی‌ در برقراری امنیت نقش پررنگی داشته باشند.

این مقام انتظامی افزود: احساس امنیت مهمتر از خود امنیت است، اطلاع رسانی به موقع می توانند در این خصوص به پلیس کمک کنند، در واقع نقش آموزشی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به شرایط امنیتی مناسب در این شهرستان گفت: در طول ۵ ماهه گذشته ۳۹۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این رابطه ۲۴۶ نفر دستگیر شدند، همچنین ۱۰۹۷ مورد سرقت داشتیم که منجر به دستگیری ۸۸۵ نفر شد. 

انتهای خبر/۶۷۰۶۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول