اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

قانونگذار آمریکایی: هدف از حمله ترامپ به سرویس پستی حفظ قدرت است

نماینده ایالت نیویورک در کنگره آمریکا ضمن انتقاد شدید از اقدامات رئیس‌جمهور این کشور علیه سرویس پستی، هدف از این اقدامات را حفظ قدرت دانسته و آنها را حمله‌ای علیه مردم آمریکا توصیف کرده است.

قانونگذار آمریکایی: هدف از حمله ترامپ به سرویس پستی حفظ قدرت است

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، «الکساندریا اوکازیو کورتز»، نماینده دموکرات ایالت نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکا از اقدامات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه سرویس پستی آمریکا به شدت انتقاد کرد.

این قانونگذار آمریکایی و دیگر قانونگذاران دموکرات، این اقدامات ترامپ را به منزله‌ حمله‌ای علیه این نهاد دولتی محبوب در آمریکا دانسته‌اند.

به نوشته خبر‌گزاری رویترز، کورتز در صحبت‌های امروز (یکشنبه) خود با اشاره به این اقدامات ترامپ گفت: «تلاش [ترامپ] برای از هم پاشاندن سرویس پستی‌‌مان به دلیل تمایلات شخصی و با هدف تخریب دموکراسی‌مان و حفظ قدرت، حمله به همه ماست.»

ترامپ هفته گذشته گفت در حال ناکام گذاشتن تلاش دموکرات‌ها به منظور اختصاص بودجه به سرویس پستی آمریکا است. این بودجه قرار بود به زیرساخت‌های انتخاباتی نیز اختصاص یابد.

اقدامی که به گزارش «فرانس ۲۴» برای بیشتر آمریکایی‌های به منظور ارائه رأی خود به صورت پستی در بحبوحه شیوع کرونا ایجاد مانع می‌کند.

دموکرات‌های کنگره در همین خصوص گفته‌اند که ترامپ در تلاش است که به سرویس پستی کشور ضربه بزند تا بتواند از این طریق شانس خود را برای انتخاب دوباره بالا ببرد؛ زیرا او در نظرسنجی‌های انتخاباتی از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات عقب است.

دموکرات‌ها، ترامپ و حزبش را به تلاش برای سخت‌تر کردن رأی‌گیری برای آمریکایی‌ها متهم می‌کنند.

به گفته کارشناسان، نگرانی درباره ابتلا به «کووید-۱۹» مانع نیمی از رای‌دهندگان آمریکایی پای صندوق‌های رای در انتخابات سوم نوامبر خواهد شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول