اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعضای هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی استعفا دادند/ارسال درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در پی در خواست اعضای مجمع هیات جانبازان و معلولین این استان، نامه درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده به فدراسیون ارسال شد.

اعضای هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی استعفا دادند/ارسال درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، چندی پیش هراتی، دبیر هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی از سمت خود استعفا کرد، بعد از هراتی، روز گذشته نکاحی، مدیر روابط‌ ‌عمومی و مسئول کمیته والیبال‌نشسته استان به‌همراه اسلامی، نایب‌رئیس این هیأت، نیز استعفا کردند.

در‌این‌میان شنیده‌ها و شایعات زیادی هم مطرح است. برخی می‌گویند محمدی‌فر در چند ماه اخیر به انتصاباتی در بخش‌های درونی هیأت اقدام کرده و با استخدام چند نفر سبب ناراحتی باتجربه‌های هیأت شده است. 

عقب‌افتادن چند‌ماهه حقوق پرسنل در‌حالی‌که اعضای‌ جدیدالورود هم حقوق گرفتند و هم بیمه، نیز اتفاق دیگری است که شنیده می‌شود یکی از دلایل مهم استعفاکنندگان است.

سروش پورآزاد در واکنش به این خبر درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: ۱۴ عضو مجمع هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی در انتقاد به عملکرد رئیس این هیأت نامه مکتوبی را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کردند و خواستار ابطال مجمع انتخاب رئیس هیأت جانبازان و معلولین خراسان رضوی شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: عللی که از سوی اعضای مجمع برای ارسال چنین در خواستی مطرح شده است رکود و مشکلات هیأت عنوان شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون ( رئیس مجمع) خواستار تعیین تکلیف وضعیت هیأت جانبازان و معلولین استان شد.

گفتنی است؛ تعیین تکلیف این هیأت به منظور برگزاری مجمع فوق‌العاده یا انتخاب سرپرست است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول