اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تأسیس مراکز آموزش علوم اسلامی در دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و بستان

مدیر حوزه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد گفت: حوزه علمیه سوسنگرد در تلاش است که در یک اقدام جهادی مرکز آموزش علوم اسلامی در دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و بستان ویژه خواهران تأسیس کند.

تأسیس مراکز آموزش علوم اسلامی در دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و بستان

آمنه بیت‌سیاح مدیر حوزه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوسنگرد، اظهار کرد: حوزه علمیه سوسنگرد در تلاش است که در یک اقدام جهادی مرکز آموزش علوم اسلامی در دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و بستان ویژه خواهران تأسیس کند.

وی افزود: خواهرانی که شرایط پذیرش در حوزه علمیه را ندارند می‌توانند از طریق مراکز آموزش علوم اسلامی این دروس را فرا گیرند.

مدیر حوزه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد عنوان کرد: مراکز آموزش علوم اسلامی در اهواز دایر شده است و به عنوان یک طرح موفق ثبت شده است به همین دلیل این طرح در بستان اجرایی شد و در کمتر از دو هفته حدود ۳۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی گفت: اما در هویزه یکی از مسؤولان مانع اجرای طرح شدند و اعلام کردند که هویزه در محدوده اجرایی ما نیست.

بیت‌سیاح با اشاره به جلسه با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان درخصوص ضرورت نقش‌آفرینی حوزه علمیه خواهران، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران سوسنگرد باید در دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه نقش‌آفرینی کند و تعامل مثبت اداره تبلیغات اسلامی این شهرها با حوزه علمیه وجود داشته باشد.

وی افزود: مراکز علوم اسلامی به عنوان یک مرکز پیشرو باید در شهرهای هویزه، دشت آزادگان و حمیدیه برقرار شود.

مدیر حوزه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد گفت: حوزه علمیه خواهران سوسنگرد اقدامات خوبی برای دانش‌افزایی خواهران از طریق کارگاه احکام و دوره‌ها انجام داده است و در موضوع کرونا ۲۰ درصد از حقوق خود و اساتید را برای رزمایش همدلی اختصاص داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول