اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری عامل ۴۰ فقره سرقت منزل در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل اصلی سرقت‌های منزل در سال‌های ۹۶ و ۹۷ توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با همکاری آگاهی مرکز خبر داد.

دستگیری عامل ۴۰ فقره سرقت منزل در شاهرود

سرهنگ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: مأموران پرتلاش پلیس آگاهی شهرستان پس گذشت بیش از دو سال از چندین فقره سرقت منزل در شاهرود، درنهایت با به دست آمدن سرنخ‌هایی از چند سارق سابقه‌دار در استان‌های غربی کشور مورد را در دست رصد و بررسی قرار دادند.

او با اعلام اینکه درنهایت اقدامات تخصصی و علمی مأموران ردپای یک باند حرفه‌ای سرقت را در صدها کیلومتری شاهرود مشخص کرد، گفت: با اقدامات انجام‌شده اکیپ‌های ویژه دستگیری به استان موردنظر اعزام و پس از چند روز تحقیقات مخفیگاه متهم موردنظر را شناسایی و وی را در اقدامی ضربتی دستگیر و به شاهرود منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از چند روز بازجویی تخصصی از متهم ۲۹ ساله سخن گفت و افزود: وی درنهایت به ۴۰ فقره سرقت منزل به شیوه و شگرد خاص اعتراف و همدستان وی نیز شناسایی که دو تن از آنان با ارتکاب جرائم دیگر دستگیر شده‌اند و هم اکنون در زندان استان‌های دیگر محبوس هستند.

کریمی در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌های انجام‌شده گفت: این سارقان در کمتر از چند دقیقه با شیوه بالکن‌روی از طریق حیاط یا کوچه، خود را به پنجره طبقات اول ساختمان رسانده و با تخریب پنجره وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت می‌کردند که تمام منازل موردنظر این افراد، منازل فاقد حفاظ و نرده بوده است.

کریمی از شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی، اموال خود را از دستبرد سارقان مصون داشته و در راستای اقدامات پیشگیرانه، هزینه‌های اندک می‌تواند از خسارات هنگفت جلوگیری کند.

انتهای پیام/74004/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول