اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعلام برنامه‌های عزاداری تاسوعا و عاشورا در حرم حضرت معصومه(س)

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراسم عزاداری ظهر عاشورا با مقتل‌خوانی حجج اسلام دارستانی و صادقی واعظ و همچنین مرثیه‌­خوانی سید علی حسینی‌­نژاد برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه‌های عزاداری تاسوعا و عاشورا در حرم حضرت معصومه(س)

حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تعطیلی‌بردار نیست، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های عزاداری ماه محرم در حرم مطهر بانوی کرامت در مکان‌های روباز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم‌های عزاداری شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری و مداحی حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: بامداد تاسوعا و عاشورا ساعت 5:45 صبح سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین خورشیدی دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: صبح تاسوعا و عاشورا نیز از ساعت 10 صبح زیارت عاشورا به صورت کامل به همراه صد لعن و صد سلام با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور قرائت خواهد شد و بعد از آن نیز زائران و مجاوران حرم مطهر از سخنرانی حجج‌اسلام بخشی و میردامادیان و مداحی جواد احمدی بهره‌مند خواهند شد.

آمره ادامه داد: ویژه برنامه عزاداری ظهر روز تاسوعا نیز بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مرثیه‌­خوانی و سینه‌زنی رضا ایزدی و همچنین عزاداری ظهر عاشورا نیز با مقتل‌خوانی حجج اسلام دارستانی و صادقی واعظ و همچنین مرثیه‌­خوانی و سینه‌­زنی سید علی حسینی‌­نژاد دنبال خواهد شد.

وی عنوان کرد: ساعت 18 عصر تاسوعا و عاشورا نیز محفل سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین­‌آبادی به همراه قرائت زیارت ناحیه مقدسه توسط سید علی حسینی­‌نژاد در عصر تاسوعا و حجت‌­الاسلام والمسلمین شهیدی در عصر عاشورا برپا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت مطرح کرد: مراسم احیای شب عاشورا از ساعت 24 همراه با تلاوت قرآن و ترتیل‌­خوانی سوره یاسین توسط قاریان بین‌المللی و قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و سخنرانی حجت­‌الاسلام والمسلمین خورشیدی و عزاداری و مرثیه­‌خوانی حسین حقی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78023*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول