اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استفاده از ظرفیت هئیت‌های مذهبی برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید رجایی و باهنر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ظرفیت هیات‌های مذهبی برای تبیین شخصیت شهیدان رجایی و باهنر استفاده می‌شود.

استفاده از ظرفیت هئیت‌های مذهبی برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید رجایی و باهنر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای دولت با نماینده ولی فقیه با اشاره به ۸ شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: ایران اسلامی قربانی ترور است و ۱۷ هزار نفر توسط منافقین و با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی کشوری که ادعای مبارزه با تروریست دارد اما ادعایشان دروغی بیش نیست ترور شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تقارن ۸ شهریور با ایام تاسوعا و عاشورا حسینی افزود: لازم است در کنار اهداف قیام عاشورا به سیره زندگی این دو عزیز به عنوان دولت مردمی توجه شود چرا که انقلای ما ریشه در قیام خونین عاشورا دارد عزت و عظمت امروز ما مدیون خون شهدا است و همانطور که سردار شهید سلیمانی گفتند ما ملت امام حسینیم.

وی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر در عمر کوتاه دولت خود خدمات درخشانی ارائه کردند که این پیامی برای دولتمردان در نظام اسلامی است، دولتمردان باید ویژگی‌های ساده زیستی، ولایت‌مداری، مکتبی و خالصانه بودن، مدیریت جهادی، بی‌اعتمادی به دشمن و سایر ویژگی‌ها را از این عزیزان بیاموزند چرا که سرآمد هستند.

این مسوول عنوان کرد: استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی از جمله اقدامات برای معرفی ابعاد شخصیتی شهدای دولت از جمله شهید رجایی و باهنر است.

خاضع عنوان کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و عدم برگزاری برنامه‌های مناسبتی از ظرفیت نماز جمعه استفاده می‌شود و سخنرانان پیش از خطبه‌ها در خصوص دولت و شهدای عزیز این هفته به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول