اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی خراسان رضوی رایگان شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از امکان بازدید رایگان عموم از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام هفته دولت خبرداد.

بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی خراسان رضوی رایگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از ارائه این برنامه جلب حضور علاقمندان به حوزه محیط زیست طبیعی و آشنایی بازدید کنندگان با تنوع زیستی استان است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه گنجینه‌های تنوع زیستی استان بصورت دائمی در موزه‌های حیات وحش شهرستان‌های مشهد و 12 شهرستان دیگر با به تصویر کشیدن زیستگاه‌های مختلف استان اعم از کوهستان، تپه ماهور، دشتی و تالابی آماده‌سازی شده است، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این موزه‌ها ضمن آشنایی با گونه‌‌های جانوری موجود از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های طبیعی استان نیز مطلع شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه موزه‌های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی سهم بسزایی در ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و گرایش عموم مردم به‌ویژه دانش آموزان به سمت شناخت محیط زیست و حفاظت از آن داشته است، گفت: موزه‌های یاد شده در ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های قوچان، درگز، سبزوار، سرخس، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، بردسکن، کاشمر، گناباد، بجستان و خواف مستقر است و همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعات اداری آماده میزبانی از علاقمندان است.

همتی یادآور شد: بازدیدکنندگان حتما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماسک و دستکش به موزه‌های تنوع زیستی سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول