اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعطیلی مدارس سئول در پی شیوع ویروس کرونا

کره جنوبی در تازه‌ترین اقدامات خود برای کنترل همه گیری ویروس کرونا تصمیم به تعطیلی اکثر مدارس سئول گرفته است.

تعطیلی مدارس سئول در پی شیوع ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، کره جنوبی در تازه‌ترین اقدامات خود برای کنترل همه گیری ویروس کرونا تصمیم به تعطیلی اکثر مدارس سئول گرفته است.

مقامات کره جنوبی از ثبت بالاترین میزان ابتلا شهروندان به ویروس کرونا طی شش ماه اخیر خبر می‌دهند و شهر۲۵ میلیونی سئول کانون شیوع بیماری معرفی می‌‌کنند.

مقامات بهداشتی و درمانی کره جنوبی تاکید کرده‌اند که سئول به تدابیر و مقرراتی چون تعطیلی مدارس و مغازه‌ها نیاز دارد وگرنه ویروس بیش از پیش پراکنده می‌‌شود.

کره جنوبی روز سه شنبه به اکثر مدارس سئول و مناطق اطراف دستور داد که کلاس‌ها را بصورت آنلاین برگزار کنند و مانع ادامه بیشتر شیوع ویروس کرونا در این شهر شوند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی از ۲۸۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا از نیمه شب دوشنبه خبر داد و گفت: تعداد کل  مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۱۷۹۴۵ نفر با ۳۱۰ فوتی رسیده است.

مقامات بهداشتی این کشور می‌گویند: کره جنوبی در آستانه شیوع سراسری ویروس کرونا کشور قرار دارد؛ وزارت بهداشت مردم  این کشور خواسته است که در خانه بمانند و سفر را محدود کنند.

به گفته وزیر آموزش و پرورش کره جنوبی،  در دو هفته گذشته حداقل ۱۵۰ دانش آموز و ۴۳ کارمند مدرسه در منطقه سئول مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند و جواب آزمایش آنها مثبت بوده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول