اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رویکرد مجلس همکاری و تعامل با دولت در جهت حل مسائل روستایی است

:نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در مجلس این آمادگی را داریم که برای حل مشکلات روستاهای کشور با محوریت کمیته ساماندهی سازمان های مردم نهاد، سیاست گذاری لازم برای ورود مجموعه های جهادی و مردمی جهت حل مسائل و مشکلات روستاها را تنظیم کنیم.

رویکرد مجلس همکاری و تعامل با دولت در جهت حل مسائل روستایی است

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح در دیدار با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور ضمن ارائه مشکلات و مسائل روستاهای شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: در این نشست عنوان شد که ظرفیت سرمایه گذاری خوبی در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، پرورش گل و گیاه و  و دیگر موارد کارآفرینی در روستاهای این شهرستان وجود دارد که می توان با برنامه ریزی دقیق و علمی و پشتکار جهادی مسئولین از آنها بهره برد.

وی افزود: قطعا در کمیته ساماندهی سازمان های مردم نهاد مجلس این آمادگی را داریم که با همکاری مجموعه معاونت توسعه روستایی، سیاست گذاری لازم برای ورود مجموعه های جهادی و مردمی در راستای حل مسائل و مشکلات روستاها را تنظیم کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در پایان این نشست مقرر شد جلسه مشترکی با حضور بنده و امید معاون توسعه روستایی کشور و مسئولین ملی و استانی جهت حل مسائل روستاهای شهرستان اسلامشهر و بررسی پیشنهادات سرمایه گذاری در اسلامشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول