اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح برخط کارگاه بزرگ تولید پوشاک در سیستان و بلوچستان

به مناسب هفته دولت، کارگاه بزرگ تولید پوشاک، منقش به سوزن دوزی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در روستای منزل آب زاهدان به بهره برداری رسید.

افتتاح برخط کارگاه بزرگ تولید پوشاک در سیستان و بلوچستان

یه گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در مراسم افتتاح کارگاه بزرگ تولید پوشاک در زاهدان، نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از سیستان و بلوچستان به نیکی یاد کرد و گفت: در سفرهای متعددی که به این استان پهناور داشته ام، اخلاق و ویژگی های رفتاری مردمان آن، باعث شده است پیوندی ناگسستنی با سیستان و بلوچستان داشته باشم.
اصغر نورالله زاده با تقدیر از اجرای این طرح اقتصادی به همت یک بانوی سیستانی وبلوچستانی گفت: برای تکمیل چرخه تولید در این کارگاه پوشاک، به وی تسهیلات تکمیلی تعلق خواهد گرفت.

 ماندانا زنگنه، معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان هم با تقدیر از خدمات صندوق کارآفرینی امید در این استان گفت: تاثیر اقدامات صندوق کارآفرینی امید در ایجاد طرح ها اقتصادی کوچک و زود بازده را به خوبی در سیستان و بلوچستان شاهد هستیم  که توسعه اشتغال را به همراه داشته است.
زنگنه با تاکید بر عملکرد بسیار خوب صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، از مدیرعامل صندوق خواست تا اختیارات استانی در پرداخت سقف تسهیلات روستایی در سال 99 افزایش یابد.
دینارزهی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان هم در این ارتباط با تسلیت فرارسیدن ایام محرم به ارائه گزارش عملکرد این صندوق در ماه های اخیر و طرح های هفته دولت در سیستان و بلوچستان پرداخت.
همچنین در آیین افتتاح کارگاه تولید پوشاک "کوک طلایی مکران"، نخعی فرماندار زاهدان، جمالزهی مدیرکل امور روستایی استانداری و خانم ابراهیمی مدیرکل امور بانوان استانداری هم در گفتگوی مجازی با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، از خدمات صندوق در سیستان و بلوچستان تقدیر کردند.
شرکت تعاونی کوک طلائی مکران با سرمایه گذاری 600 میلیون تومان که 400 میلیون تومان آن تسهیلات چهاردرصد از صندوق کارآفرینی امید بوده راه اندازی شده و برای 20 نفر در روستای بدون بیکار منزل آب زاهدان اشتغال ایجاد کرده است.
انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول