اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۶ پروژه عمرانی با حضور معاون استاندار هرمزگان در «رودان» افتتاح شد

۶ پروژه عمرانی در چهارمین روز از هفته دولت با حضور سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در رودان به بهره‌برداری رسید.

۶ پروژه عمرانی با حضور معاون استاندار هرمزگان در «رودان» افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، در چهارمین روز از هفته دولت با حضور سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان و فرماندار رودان ۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

سعید ناجی در آئین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: در چهارمین روز از هفته دولت طرح توسعه برق شهرستان رودان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: با افتتاح این طرح قریب به ۱۴ هزار نفر از مردم رودان از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان ادامه داد: بازارچه دست‌فروشان رودان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام علی علیه‌السلام رودان با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، تکمیل توسعه ۴ کلاس در دبیرستان علامه امینی با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، تصفیه‌خانه شهرک صنعتی رودان با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۴۸ میلیون تومان و طرح آبرسانی به روستاهای دشت صفا و پشته گیش با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دیگر طرح عمرانی مورد افتتاح این روز در شهرستان رودان بود.

ناجی تصریح کرد: در هفته دولت، ۶۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان در شهرستان رودان مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار گرفته است که ۳۴ پروژه در بخش مرکزی و شهر رودان، ۴ پروژه در بخش بیکاه، ۱۳ پروژه در بخش جغین و ۱۰ پروژه در بخش رودخانه افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: از این میان فصل آموزش با ۴ پروژه و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، فصل انرژی با ۱۲ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، فصل رفاه و تامین اجتماعی با ۲ پروژه و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان، فصل بهداشت با ۱۴ پروژه و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، فصل مسکن، عمران شهری و روستایی با ۱۷ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و فصل صنعت با ۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان، طرح‌های شهرستان رودان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول