اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیگیری تصویب طرح بازآفرینی نجف‌آباد زنجان

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به مرمت و ساماندهی سرای پاشا با اعتبار 4.7 میلیارد تومان اعتبار گفت: تصویب طرح بازآفرینی نجف‌آباد نیز در پیگیری است.

پیگیری تصویب طرح بازآفرینی نجف‌آباد زنجان

مسعود بیات منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی در حوزه بازآفرینی اقدامات مختلفی را در شهرهای مختلف در دست اجرا دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به احداث چمن مصنوعی نجف‌آباد زنجان به مساحت 557 مترمربع با کاربرد ورزشی عنوان کرد: این مجموعه با اعتباری به مبلغ 7 میلیارد ریال، 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از احداث سالن ورزشی مجتمع زیتون نجف‌آباد زنجان با مساحت 850 مترمربع خبر داد و بیان کرد: این پروژه ورزشی با اعتباری به مبلغ 13 میلیارد ریال دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصدی است.

بیات‌منش با اشاره به اینکه احداث سالن ورزشی مجتمع شهید شهریاری اسلام‌آباد زنجان با 850 مترمربع در دست اجرا است، تصریح کرد: تاکنون 15 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه احداث کتابخانه و سرای محله اسلام‌آباد زنجان در حال اجرا است، ادامه داد: در این پروژه 763 مترمربعی به مبلغ 12.5 میلیارد تومانی هزینه شده و 29 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه احداث کتابخانه و سرای محله نجف‌آباد زنجان به مساحت 642 متر مربع به عنوان مجموعه فرهنگی در دست اقدام است، عنوان کرد: این پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 12 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه احداث کتابخانه و سرای محله حسین آباد ابهر با مساحت 928 مترمربعی در دست اجرا است، عنوان کرد: این مرکز یک مجموعه فرهنگی بوده و با 17 میلیارد تومان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیات‌منش ادامه داد: توانمندسازی در راستای مهارت‌آموزی ساکنین محلات نیز با 600 میلیون تومان اعتبار در زنجان اجرایی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از بهسازی معابر محله کوی شریعتی قیدار از طریق اسناد خزانه یاد کرد و گفت: این طرح با هزینه 4.5 میلیارد ریال دارای پیشرفت 100 درصدی است.

وی با اشاره به اینکه احداث فضای تفریحی و ورزشی کوی شریعتی قیدار با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: 1.2 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

بیات منش با بیان اینکه در معابر محله شهید مطهری خرم‌دره بهسازی و ساماندهی انجام شده است، گفت: این پروژه با 4.5 میلیارد تومان اعتبار، پیشرفت فیزیکی 100 درصدی دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه فضای تفریحی و ورزشی سردار جنگل خرم‌دره نیز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطر نشان کرد: 1.5 میلیارد تومان اعتبار از طریق اسناد خزانه برای این پروژه صرف شده است. 

وی با اشاره به مرمت و ساماندهی سرای پاشا با اعتبار 4.7 میلیارد تومان اعتبار تصریح کرد: تصویب طرح بازآفرینی نجف‌آباد نیز در پیگیری است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/قّ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول