اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعطای 450 میلیون تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از اعطای 450 میلیون تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی تا کنون خبر داد

اعطای 450 میلیون تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق مصوبه هیأت دولت و دستور رئیس جمهور، به باشگاه‌های خصوصی که در زمان ویروس کرونا متضرر شده‌اند، تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: این تسهیلات به باشگاه‌هایی که از تامین اجتماعی کد کارگاهی دریافت کردند، تعلق خواهد گرفت و همچنین به مربیانی که بیمه تامین اجتماعی هستند نیز این تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این آمار مربوط به این لحظه است و دائما در سامانه در حال تغییر است، تصریح کرد: از تعداد 135 فقره پرونده ثبت‌نامی در سامانه کارا، 69 نفر برای اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند که به 44 نفر تسهیلات اعطا شده است.

 خلیلی ادامه داد: متقاضیان این تسهیلات باید ابتدا به سایت msy.gov.ir/clup مراجعه کرده و در قسمت ثبت‌نام مؤسسین باشگاه ثبت‌نام کنند و چند روز پس از ثبت‌نام وارد سامانه کارا شده در قسمت تسهیلات کرونا  متقاضیان فاقد بیمه اطلاعات را ثبت کرده و بانک عامل خود را انتخاب می‌کنند و بعد از چند روز برای تشکیل پرونده به بانک مراجعه می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برخی از باشگاه‌داران زنجان به‌منظور جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر، به‌اجبار وسایل و تجهیزات ورزشی خود را به نصف بها و حتی کمتر، فروخته و برخلاف میل باطنی به‌ ناچار درب باشگاه‌های ورزشی خود را می‌بندند که در صورت حمایت‌های مالی می‌توان از این کار پیشگیری کرد.

وی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز چند باب باشگاه ورزشی در این استان به حالت تعطیل درآمده‌اند که باید از آنها حمایت شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول