اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

عزاداری‌ها باید زمینه‌ساز ظهور منجی بشریت شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه هدف از عزاداری این ایام تفهیم پیام عاشورا در نپذیرفتن ذلت است گفت: این عزاداری‌ها باید زمینه‌ساز ظهور منجی بشریت شود.

عزاداری‌ها باید زمینه‌ساز ظهور منجی بشریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به همت پایگاه مقاومت سیدالشهدای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بعد از ظهر امروز مراسم عزاداری امام حسین(ع) با حضور احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاران این مجموعه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ همدان برگزار شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) رویکرد پیام عاشورا را دو جنبه عاطفی و حماسی بیان کرد و گفت: در عزاداری‌های خود نباید صرفاً به جنبه عاطفی عزاداری پرداخت و از جنبه حماسی غفلت کرد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی هدف از عزاداری این ایام را تفهیم پیام عاشورا در نپذیرفتن ذلت از طرف دشمنان خواند و افزود: عزاداری‌های ما باید زمینه‌ساز مهدویت و ظهور منجی شود.

وی با اشاره به عضویت خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این کمیسیون کمیته‌ای به نام کمیته "فرزند و تربیت" وجود دارد که کانون پرورش فکری با توجه به فعالیت‌ها و رسالت خود می‌تواند با پیشنهادهای خوب و راهگشا این کمیسیون را یاری کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از مدیر کانون پرورش فکری استان خواست ضمن درخواست از مدیران بالادستی کانون و نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش برای ارتباط هر چه بیشتر و رفع مشکلات با این کمیسیون تلاش کند.

 وی در پاسخ به مدیر کانون در خصوص تبدیل وضعیت همکاران بیان کرد: از طرف کانون نامه‌ای به همین عنوان تنظیم و به دفتر بنده ارسال کنید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

مدیر کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز در خلال بازدید نماینده مردم به تشریح فعالیت‌های کانون پرورش فکری به دو هدف کانون در توسعه و ترویج کتابخوانی و پرورش تربیت اسلامی پرداخت و تصریح کرد: در  هر شرایطی همکاران ما صادقانه به وظیفه خود به نحو احسن عمل می‌کنند.

بهناز ضرابی‌زاده در ادامه دغدغه خود را تبدیل وضعیت همکاران عنوان کرد و از نمانیده مجلس درخواست یاری در این راستا را داشت.

در پایان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جلسه صمیمانه‌ای را نیز با مسئولان مراکز تشکیل داد و ضمن تاکید بر صرفه جویی در  استفاده از حاملان انرژی، خاطرنشان کرد: به زودی جلسه‌ای با تمام همکاران مراکز برای برنامه‌ریزی ۶ ماهه دوم کانون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول