اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

جزئیات طرح«امداد الکترونیک» در کمیته امداد اعلام شد

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از راه‌اندازی طرح امداد الکترونیک در سال جاری خبر داد و گفت: در این سامانه همه خدمات ارائه شده به مددجویان به طور شفاف مشخص خواهد شد.

جزئیات  طرح«امداد الکترونیک» در کمیته امداد اعلام شد

جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «امداد الکترونیک چه اموری را تحت پوشش قرار می‌دهد؟»، اظهار داشت: هدف از این موضوع شفافیت فعالیت و ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان در فضای نرم‌افزاری است تا تمامی خدمات کمیته امداد و درآمدهای کسب شده به صورت شفاف در اختیار و نظر مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: انوع خدمات در ابعاد مختلف چه امور مالی و چه نوع خدماتی که به مدد جویان ارائه می‌کنیم شفاف شده و در این سامانه ثبت خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد بیان داشت: برای نمونه فردی که برای تهیه جهیزیه به کمیته امداد مراجعه کرد، بعد از چند ماه دیگر خدمت دیگری را در خواست کرد؛ همه این خدمات ارائه شده به مددجو و وضعیت آن مشخص شود تا بررسی کنیم که آیا باید مادام‌العمر مستمری دریافت کند یا این فرد توانمند شده و باید از ‌تحت پوشش خارج‌ شود.

صباغیان خاطرنشان کرد: همه مسائل در این سامانه شفاف می‌شود و به بیان دیگر نوعی درگاهی شیشه‌ای ایجاد خواهد شد؛ این سامانه در سال جاری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول