اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعلام آمادگی بچه‌های هیات برای کمک به مسؤولان در حل مشکل آب شرب بروجن

سخنران هیات انصار المهدی شهرکرد گفت: جوانان هیات انصار المهدی شهرکرد برای کمک به مسؤولان در رفع مشکل آب شرب شهرستان بروجن اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی بچه‌های هیات برای کمک به مسؤولان در حل مشکل آب شرب بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حسن صمدزاده بعدازظهر امروز در محل ورزشگاه تختی شهرکرد، گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا باز هم این توفیق را پیدا کردیم که  مجالس عزای حضرت اباعبدالله‌احسین(ع) را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم اما باید توجه داشته باشیم که این مراسمات باید در زندگیمان نتیجه‌ای داشته باشد و باعث تقویت ولایت‌پذیری و کاهش گناه و معصیت بشود.

سخنران هیات انصار المهدی شهرکرد ادامه داد: همه ما همانطور که باید مطیع امر خدا و اهل‌بیت باشیم باید مطیع فرمان ولی فقیه‌ جامعه هم باشیم و ایشان در فرمان گام دوم انقلاب از ما خواسته‌اند که زمینه را برای ایجاد یک دولت حزب‌اللهی و جوان فراهم کنیم.

صمدزاده تاکید کرد: امسال که سال جهش تولید نام‌گذاری شده باید تمامی همت و عزم ما در این راستا باشد و امید داریم به همت و تلاش همین جوانان که از همین مراسمات عزا کسب معرفت کرده‌اند مشکلات تولید و اقتصاد کشور در آینده‌ای نچندان دور مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: همه باید دست بدست هم داده و همدلی و همکاری با یکدیگر را افزایش دهیم زیرا یکی از موانع بزرگ ظهور عدم همدلی مؤمنین و شیعیان است.

روحانی هیئت انصارالمهدی با تشکر از مسؤولان استانی برای تلاش برای اتمام پروژه انتقال آب بن-بروجن و جلوگیری از انتقال غیرقانونی آب گفت: متاسفانه خبرهایی از قطعی طولانی آب در بعضی از شهرهای شهرستان بروجن به ما رسیده که بنده از طرف جوانان انقلابی شهرستان بروجن از مسؤولان اقدام عاجل برای رفع این مشکل را خواستارم.

وی تاکید کرد: اگر برای رفع این مشکل نیاز به کار جهادی است جوانان هیئت انصارالمهدی آماده هرگونه کمک و فعالیت جهادی برای رفع مشکل مردمان این منطقه هستند و کمک به مسؤولان هستند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول