اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| نذر جالب خبرنگار شهرکردی در رزمایش مواسات یک خبرنگار شهرکردی برای حمایت از رزمایش مواسات تصمیم گرفته که به مطالبات حدود هزار کارگر اخراجی از یک شرکت در چهارمحال و بختیاری به صورت ویژه رسیدگی کند و صدای این کارگران باشد.
۱۳۹۹-۶-۱۰ ۰۸:۰۴ http://fna.ir/ezgv9f
0

به گزارش فارس از شهرکرد، محمد حیدری، خبرنگار شهرکردی است که برای حمایت از رزمایش مواسات تصمیم گرفته به مطالبات حدود هزار کارگر اخراجی از یک شرکت در چهارمحال و بختیاری به صورت ویژه رسیدگی کند و صدای این کارگران باشد.

موضوع از این قرار است که قریب به هزار کارگر اخراجی از یکی از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری در سنوات گذشته، سال‌هاست مدعی شدند برخی از مطالبات‌شان پرداخت نشده است؛ پیگیری‌های مستمری در این سال‌ها انجام دادند ولی به دلیل نداشتن توان مالی برای گرفتن وکیل و برخی از دلایل دیگر هیچ نتیجه‌ای برایشان حاصل نشده است.

حدود دو ماه است که این خبرنگار به کمک کارگران رفته و تاکنون بیش از 10 جلسه تخصصی با نمایندگان مختلف این کارگران برگزار کرده و در خصوص نحوه مطالبه‌گری از مسؤولان برای رسیدن به خواسته‌هایشان به آنان مشاوره داده است.

جلسات تخصصی با کارگران، معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، رئیس بسیج کارگری استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و برخی پیگیری‌ها از سطح وزارت‌خانه، تولید بیش از 10 خبر و گزارش و اجرای یک برنامه لایو اینستاگرامی تنها بخشی از پیگیری‌های این خبرنگار بوده است.

انتهای پیام/3339/م/ق

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول