اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک ۵۱ میلیاردی مردم سمنان به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از رشد ۶۱ درصدی مشارکت مردم استان سمنان در دستگیری از نیازمندان در سال جاری خبر داد و گفت: مجموع مشارکت‌های مردمی به ۵۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

کمک ۵۱ میلیاردی مردم سمنان به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان سمنان، حسن ویلان با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی به نیازمندان اظهار کرد: کمک‌های مردمی به کمیته امداد و بیش از ۷۰ مرکز نیکوکاری با رشد چشمگیری همراه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان از رشد ۶۱ درصدی مشارکت مردم استان سمنان در سرفصل‌های زکات، اکرام ایتام و محسنین، صدقه، اهدای قربانی و اطعام نیازمندان و تأمین جهیزیه در پنج ماهه سال جاری خبر داد و گفت: مجموع مشارکت‌های مردمی به ۵۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

وی تصریح کرد: مجموع مشارکت‌های مردمی در پنج‌ماهه سال گذشته، ۳۱ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان بوده که بر این اساس در مدت مشابه سال جاری با رشد ۶۱ درصدی همراه شده است.

ویلان با بیان اینکه مؤدیان زکات استان سمنان در پنج‌ماهه سال جاری ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند، اظهار کرد: در این مدت، دو میلیارد و ۳۴۱ میلیون تومان صدقه جمع‌آوری و برای نیازمندان هزینه شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به عید قربان و طرح ذبح عظیم در استان سمنان خاطرنشان کرد: خیران و نیک‌اندیشان استان سمنان با مشارکت خیر شاخص استان سمنان (ابراهیم امیرآبادیان)، چهار میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان قربانی‌های خود را با هدف توزیع بین نیازمندان اهدا کردند.

مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳۸۸۷۷، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول