اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

طرح سراسری مقابله با «زمین خواری» کلید خورد/ دستگیری ۳۵۴ متهم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای مرحله اول طرح سراسری مقابله با زمین خواری و آزاد سازی هزار و 138 هکتار از اراضی ملی خبر داد.

طرح سراسری مقابله با «زمین خواری» کلید خورد/ دستگیری ۳۵۴ متهم

به گزارش خبرگزاری فارس سردار"محمدرضا مقیمی" با اعلام خبر اجرای طرح  سراسری و عملیاتی پیشگیری و مقابله با زمین خواری به مدت سه روز در سراسرکشور اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی افرادی را که به صورت غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی را تصرف کرده بودند، شناسایی و 354 متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به این که در این طرح هزار و 138 هکتار از اراضی ملی ومنابع طبیعی رفع تصرف غیر قانونی شد، تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان طرح عملیاتی مقابله با زمین خواری را در فواصل زمانی مختلف سال دنبال کرده تا تصرف و دست اندازی به اراضی ملی از رونق افتاده و هزینه های ارتکاب جرم نیز برای افراد سودجو افزایش پیدا کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی و اراضی ملی نیز پس از رفع تصرف به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در استان های هدف طرح تحویل شد.

 سردار مقیمی با بیان اینکه حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار این پلیس قرار دارد، از هموطنان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تعرض به اراضی ملی موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول