اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نذورات 90 میلیاردی محرم که صرف ساخت بیمارستان در حسینیه ایران شد

مدیرعامل مجمع خیرین بیمارستان ساعی خمینی‌شهر گفت: از دو روز قبل از محرم تا عصر روز عاشورای حسینی مبلغ 90 میلیارد ریال به بیمارستان ساعی خمینی‌شهر کمک شد.

نذورات 90 میلیاردی محرم که صرف ساخت بیمارستان در حسینیه ایران شد

رضا جورکش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار کرد: بیمارستان ساعی یکی از بیمارستان‌های شهرستان خمینی‌شهر است که در سال‌های اخیر موردتوجه خیرین سلامت قرارگرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین بیمارستان ساعی خمینی‌شهر گفت: بیمارستان ساعی تا سال ۹۲ دارای ساختمانی فرسوده و با امکانات محدود بود که در این سال با ورود مردم و خیرین شهرستانی تخریب گردید و ساخت ساختمان جدید آن آغاز شد.

وی یادآور شد: حمایت مردم، خیرین و مسؤولان ادامه داشت و در سال ۹۵ به اوج خود رسید و شکوه کمک‌های مردمی در این سال بیش‌ازپیش متبلور شد به‌طوری‌که صف‌های طولانی برای کمک به این مجموعه در قالب نذر سلامت ایجاد می‌شد.

جورکش خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) به‌ویژه در دهه اول ماه محرم کمک‌های مردمی و خیرین به بیمارستان بسیار بیشتر از ایام دیگر انجام می‌گیرد.

مدیرعامل مجمع خیرین خمینی‌شهر ادامه داد: امسال نیز توسط مردم ، خیرین به‌ویژه هیأت‌امنای مجمع خیرین شهرستان کمک‌های گسترده‌ای به بیمارستان خیر ساز ساعی انجام پذیرفت به‌طوری‌که از دو روز قبل از محرم تا عصر روز عاشورای حسینی مبلغ ۹ میلیارد تومان جمع‌آوری شد. این عدد رقم قابل‌توجهی است که در شهرستان ما انجام‌گرفته است. این مبلغ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیش از دو برابر افزایش داشته است.

وی با اشاره به این‌که کمک‌های امسال شایسته خیرین و مردم نیز در قالب نذر سلامت انجام گرفت گفت: این مساعدت‌ها می‌تواند درروند ساخت این بیمارستان سرعت قابل‌توجهی ایجاد کند. بیمارستان ساعی یک بیمارستان جنرال یا جامع خواهد بود که ساخت آن پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است و همچنان به کمک‌های خاص مردم و خیرین نیاز دارد.

جورکش در پایان گفت: با توجه به شرایط بیماری در شهرستان و نیاز مبرم به فضای بیمارستانی این مجموعه به‌صورت اضطراری قسمتی ۱۰۰۰ متری از بیمارستان تکمیل گردیده و آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی است.

به گزارش فارس بیمارستان ساعی در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع و در ۸ ونیم طبقه به همت خیرین خمینی‌شهری در حال ساخت است. این مجموعه در بلوار شهید مطهری خمینی‌شهر قرار دارد.

انتهای پیام ۶۳۱۲۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول