اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تجدید حیات 225 روستای گلستان با پمپاژ 810 میلیارد ریال اعتبار عمرانی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از تجدید حیات 225 روستای گلستان با پمپاژ 810 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به منظور اجرای 324 طرح هادی در هفته دولت خبر داد.

تجدید حیات 225 روستای گلستان با پمپاژ 810 میلیارد ریال اعتبار عمرانی

سیدمحمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: امسال در هفته دولت عملیات اجرایی ۳۲۴ پروژه طرح هادی با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان در ۲۲۵ روستای استان گلستان کلید خواهد خورد و ۴۰ هزار خانوار از مزایای این پروژه‌ها برخوردار می‌شوند.

وی مهمترین پروژه‌های عمرانی را در حوزه ایمن‌سازی روستا همچنین اجرا و بازنگری طرح‌های هادی روستایی برشمرد و تصریح کرد: عملیات آسفالت و جمع‌آوری آب‌های سطحی از جمله پروژه‌های عمرانی است که در سطح روستاهای استان آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به لزوم بسترسازی پیشرفت و توسعه در روستاهای استان گفت: گلستان به عنوان دومین استان پرجمعیت روستایی در کشور شناخته می‌شود که به مدد این ظرفیت و ارتقاء امکانات روستا می‌توان زمینه ماندگاری مردم را در جوامع روستایی فراهم کرد.

حسینی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های هادی روستایی ابراز کرد: ارتقاء سطح زندگی مردم، ایجاد توازن در بهره‌مندی امکانات روستایی و شهری، کمک به ساخت‌وساز همچنین مقاوم‌سازی اماکن و واحدهای روستایی، عمران و آبادانی از مزایای اجرای طرح هادی است.

وی سنددار کردن املاک روستایی را در ارزش‌گذاری بهای آن موثر خواند و گفت: ارائه خدمات به روستائیان یکی از تکالیف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در این زمینه نسبت به سنددار شدن اراضی متعلق به بنیاد علوی در ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر با کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت اقدام شد که ۵۱۲ هزار نفر از جامعه روستایی از مزایای این مهم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول