اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بستری بودن 288 بیمار کووید ۱۹ در گلستان/ وضعیت زرد شیوع کرونا در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از بستری بودن 288 بیمار کووید ۱۹ در این استان خبر داد.

بستری بودن 288 بیمار کووید ۱۹ در گلستان/  وضعیت زرد شیوع کرونا در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان عبدالرضا فاضل ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های هم‌استانی‌ها در دهه اول محرم، اظهار کرد: طی هفت ماه گذشته و از زمان شیوع بیماری کرونا در بازه زمانی اسفند ماه و اواخر تیر و اواسط مرداد ماه، شاهد افزایش آمار در تعداد شناسایی، بستری و ... درخصوص کووید 19 بودیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خوشبختانه، استان گلستان از وضعیت با ثبات (زرد) برخوردار شده است که امیدواریم با ادامه این روند و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم، وضعیت سفید در استان به وجود آید.

فاضل تصریح کرد: شهرستان‌های مراوه‌تپه و گمیشان در وضعیت سفید، شهرستان های رامیان، مینودشت، کردکوی و بندرگز در وضعیت قرمز و مابقی شهرها و شهرستان‌های استان گلستان از جمله گرگان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در استان گلستان به ۷ هزار ۶۹۰ نفر رسیده است، گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، پنج بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به۸۶۹ نفر رسید.

فاضل با بیان اینکه در حال حاضر، تعداد ۸۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه و تعداد ۲۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند، اعلام کرد: تاکنون۱۸ هزار و ۲۴۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان گلستان انجام شده است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول