اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بازگشت یک میلیارد ریال به جیب شاکیان گران‌فروشی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌جنوبی از برگشت یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۳۵۸ هزار ریال به شاکیان در طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارها در استان خبر داد.

بازگشت یک میلیارد ریال به جیب شاکیان گران‌فروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار و انبارها از هشتم مرداد ماه ۹۹، با پیگیری و بررسی شکایت‌های مردمی و گزارشات سامانه ۱۲۴، بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال در طی اجرای این طرح به مدت یک ماه، به شاکیان برگشت داده شده است.

وی افزود: گزارش‌های مردمی از طریق غیرحضوری و پل ارتباطی سامانه ۱۲۴ در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها قابل دریافت است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌جنوبی عنوان داشت: در مدت یک ماهه اجرای این طرح، دو هزار و ۲۹۵ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ در سطح استان دریافت و مورد رسیدگی قرار بازرسان قرار گرفته است.

تهوری ادامه داد: در این راستا ۱۷۲ فقره پرونده تخلف نیز به ارزش ۵۹۲ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال برای واحدهای متخلف در استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی بیان داشت: همچنین در این مدت، بیش از سه هزار و ۲۸۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان در قالب گشت مشترک و یا به صورت مستقل انجام شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول