اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هجدهمین سالگرد ارتحال مرحوم عباسی در میناب برگزار شد/ فرزند مرحوم عباسی: پدرم بحارالانوار را ۳ بار مطالعه کرد

مراسم هجدهمین سالروز ارتحال روحانی انقلابی و مجاهد نستوه و‌ نماینده فقید مردم هرمزگان در مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عباس عباسی در شهرستان میناب برگزار شد.

هجدهمین سالگرد ارتحال مرحوم عباسی در میناب برگزار شد/ فرزند مرحوم عباسی: پدرم بحارالانوار را ۳ بار مطالعه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، مراسم هجدهمین سالروز ارتحال روحانی انقلابی و مجاهد نستوه و‌ نماینده فقید مردم هرمزگان در مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عباس عباسی در جوار قبور شهدای گمنام شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان میناب برگزار شد.

در این مراسم شیخ علیرضا عباسی فرزند مرحوم عباسی در سخنانی اظهار داشت: مشکلات مردم را حل و فصل می‌کرد و کمتر خانواده را می‌دید.

وی افزود: مرحوم عباسی می‌گفت من نوکر مردم هستم و به کار مردم اهمیت قائل بود و هدفش خدمت به مردم بود.

شیخ علیرضا عباسی در ادامه گفت: با تمام مشاغلی که داشت از مطالعه کتاب غافل نبود و همیشه مقید به مطالعه بود.

فرزند مرحوم عباسی اضافه کرد: پدرم بحارالانوار را ۳ بار مطالعه کرد و کتب اهل تسنن نیز مطالعه می‌کرد و هیچ وقت کار و مشغله، او را از مطالعه باز نمی‌داشت.

وی ادامه داد: تمام کارهای او بر اصل ولایت فقیه بود و در برابر بی‌مهری‌هایی که در دوره اصلاحات، روزنامه‌ها انجام دادند اصل گذشت و بخشش سرلوحه کار او بود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام موسی پولادی مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه‌السلام گفت: دعوا سر اصل ولایت فقیه است اگر کاری به ولایت فقیه و امام نداشته باشید شمر و یزید هم زیر این پرچم و علم عزاداری می‌کنند و اگر در برابر دشمنان ولایت نایستید هیچ دعوا و مشکلی دشمنان با شما ندارند.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) به‌دلیل جهل بشر در پرده غیبت قرار گرفته است، افزود: اگر بشر بداند که تمام راه‌هایی که رفته است جهل بوده است و‌ پرده جهل کنار برود آقا ظهور می‌کند.

حجت‌الاسلام پولادی اظهار داشت: چرا پیام عاشورا را به نسل جوان نمی‌گوییم که اصل ولایت فقیه است و باید تن به ولایت خدا دهیم و تمام دعواها بر سر اصل ولایت یا غیر ولایت است. آیا فتنه 88 دعوا سر انتخابات بود؟ نه اینها بهانه بود چراکه دعوا بر سر اصل ولایت فقیه بود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) یادآور شد: مرحوم عباسی با تمام وجودش پایبند به اصل ولایت فقیه و حاکمیت خدا در زندگی بود و به ولایت خدا تن می‌داد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول