اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مرادی: وزنه‌برداری اصفهان پشتوانه خوبی دارد/ خط قرمز فدراسیون مبارزه با دوپینگ است

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با پشتوانه‌ای که در اصفهان وجود دارد، می‌توان قهرمانان زیادی را به تیم ملی وزنه‌برداری معرفی کرد.

مرادی: وزنه‌برداری اصفهان پشتوانه خوبی دارد/ خط قرمز فدراسیون مبارزه با دوپینگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی مرادی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان اظهار داشت: مسؤولیت رئیس جدید بسیار سنگین خواهد بود و باید پاسخگوی مطالبات اصفهانی‌ها باشد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: با پشتوانه‌ای که در اصفهان وجود دارد، می‌توان قهرمانان زیادی را به تیم ملی وزنه‌برداری معرفی کرد؛ همچنین باید نیازهای آموزشی را به خوبی برطرف کرد.

وی با اشار به وزنه‌برداری بانوان گفت: در مدت کوتاهی که بخش بانوان را احیا کردیم، الگوهای رفتاری را دیدیم که اثرات زیادی در سطح بین‌المللی داشته است؛ امیدوار هستیم وزنه‌برداری بانوان را در سطح بالایی ببینیم و در مدیریت نیز از حضور بانوان استفاده کنیم.

مرادی در پایان خاطر‌نشان کرد: خط قرمز فدراسیون وزنه‌برداری مبارزه با دوپینگ است و در این موضوع باید به صورت ویژه کار کرد.

استعدادیابی و نخبه‌پروری انتظار اداره کل از هیأت وزنه‌برداری

سید محمد طباطبایی نیز در این مجمع اظهار داشت: استان اصفهان در وزنه‌برداری پیش‌رو است و در همه رده‌های سنی و بخش بانوان فعالیت دارد اما در حوزه استعدادیابی هنوز کارهای زیادی پیش رو داریم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در این بخش برنامه‌هایی متعددی خواهیم داشت، انتظاری که از هیأت وزنه‌برداری داریم، استعدادیابی و نخبه‌پروری در همه حوزه‌ها است.

وی با بیان این‌که امیدواریم رئیس جدید هیأت طبق برنامه فدراسیون پیش برود، گفت: امیدواریم استعدادهای اصفهانی را روی سکوهای جهانی و المپیک ببینیم، این کار را سهراب مرادی انجام داده است و دور از دسترس نیست.

طباطبایی با اشاره به این‌که کشف استعداد‌ها نیازمند یک کار برنامه‌محور است، بیان داشت: از رئیس جدید می‌خواهم شورای راهبردی هیأت وزنه‌برداری را راه‌اندازی کند تا در این شورا از نظرات و تجربه پیش‌کسوتان، قهرمانان و صاحب‌نظران استفاده شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: صحبت‌هایی در خصوص انتخاب اعضای مجمع انجام شد اما نفرات طبق معیارهای مشخص انتخاب شدند.

به دنبال کشف استعدادها و قهرمان‌پروری خواهیم بود

حمید محمدی، نیز در تشریح برنامه‌های خود برای هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان اظهار داشت: وزنه‌برداری افتخار این را دارد که اولین مدال المپیک توسط جعفر سلماسی به دست آمد؛ در ادامه وزنه‌برداری آخرین مدال المپیک را نیز توسط کیانوش رستمی و سهراب مرادی به دست آورد.

رئیس جدید هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان افزود: هیأت وزنه‌برداری باید چشم‌انداز خوبی داشته باشد و با برنامه‌ریزی دقیق به دنبال کشف استعدادها، قهرمان‌پروری و کسب منابع مالی برای افزایش زیرساخت‌ها باشیم.

وی با بیان این‌که در هر ۲ بخش آقایان و بانوان این برنامه‌ها را پیش خواهیم برد، گفت: مهم‌ترین بحث هیأت وزنه‌برداری تعامل با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان است، همچنین شناسایی استعدادها با بسترسازی مناسب انجام خواهد شد.

محمدی در پایان بیان داشت: ایجاد شورای عالی راهبردی، ایجاد انگیزه در شهرستان‌ها، ایجاد بانک اطلاعاتی برای خانواده وزنه‌برداری، ایجاد ساختار منسجم برای ایجاد لیگ پویا و برگزاری کلاس‌های آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های هیأت وزنه‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول