اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برنامه گازرسانی به نقاط فاقد گاز سمنان تدوین شد

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از تدوین برنامه گازرسانی به نقاط فاقد گاز طبیعی در این استان خبر داد.

برنامه گازرسانی به نقاط فاقد گاز سمنان تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا اعوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ظهر امروز در نشست مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: برنامه گازرسانی به نقاط فاقد گاز طبیعی استان سمنان تدوین شده است.

او گفت: برای انجام مسؤولیت‌ها به‌طور حتم نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی و استانداری سمنان هستیم و امیدواریم مساعدت‌های مسؤولان ارشد استان با شرکت گاز استان ادامه یابد.

مطالبه پیمانکاران شرکت گاز به‌روز پرداخت شد

مدیرعامل سابق شرکت گاز استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان هم گفت: مطالبه پیمانکاران شرکت گاز با پیگیری‌های مستمر و تلاش مجموعه شرکت گاز استان در سال‌های گذشته به‌روز پرداخت شد.

علیرضا شریفی‌نژاد افزود: در سال‌های گذشته برای انجام طرح‌های گازرسانی در استان سمنان تلاش و مطالبه پیمانکاران به‌روز پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در پرداخت مطالبه پیمانکاران حتی یک روز هم تأخیر نشد، خاطرنشان کرد: در مسؤولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان هم برای گازرسانی به نقاطی از استان که همچنان فاقد گاز طبیعی هستند، تلاش خواهد شد.

شریفی‌نژاد تصریح کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در کنار شرکت گازرسانی استان در انجام مسؤولیت‌ها خواهد بود.

لزوم پیگیری بهره‌مندی روستاهای سمنان از نعمت گاز

حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هم گفت: در دولت اقدام‌های خوبی در اتصال نقاط شهری و روستایی استان به خطوط انتقال لوله‌های گاز طبیعی روی داد و مردم استان سمنان قدردان تلاش‌های خدمتگزاران خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اکنون ۱۰۰ درصد نقاط شهری و بیش از ۹۱ درصد از نقاط روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه تعدادی از روستاهای صعب‌العبور استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند، گفت: پیگیری‌های جدی از سوی از شرکت گاز استان برای رفع این چالش انجام شود.

خجسته‌پور تصریح کرد: گازرسانی به جنوب دامغان و روستاهای دامنه رشته‌کوه البرز در استان سمنان از مطالبه‌های مردمی است و با تأمین اعتبار و عزم شرکت ملی گاز ایران برای گازرسانی به این مناطق اقدام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های اقتصادی و معدنی خوبی در اطراف روستاها استان که فاقد گاز طبیعی هستند وجود دارد، که با انتقال لوله‌های گاز به این مناطق می‌توان علاوه بر افزایش رفاه روستائیان در رونق اقتصادی و اشتغال آن مناطق هم اقدام کرد.

خجسته‌پور با اشاره به انتصاب علیرضا شریفی‌نژاد به‌عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: وی از نیروهای کاربلد و توانمند در استان هستند و با برخورداری از صلاحیت، از یک دستگاه تخصصی به دستگاه حاکمیتی برای بهره‌مندی اقشار مردم از خدمات او، منتقل شدند.

در این جلسه، از تلاش‌های علیرضا شریفی‌نژاد، مدیرعامل سابق شرکت گاز استان سمنان و معاون فعلی هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان قدردانی و توصیه‌هایی در ارتباط با اهداف استانداری سمنان در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شریف استان در حوزه گاز طبیعی به مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ارائه شد.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول