اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

783 شعبه اخذ رای برای انتخابات استان کرمانشاه آماده شد

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: 600 شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه و 183 شعبه در حوزه انتخابی شهرستان اسلام آباد‌غرب و دالاهو برای دور دوم انتخابات مجلس در استان در نظر گرفته شده است.

783 شعبه اخذ رای برای انتخابات استان کرمانشاه آماده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام سلیمانی امروز در نشست ویدئو کنفرانس که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، تعداد شعبه‌های اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس نسبت به مرحله اول کاهش نخواهد یافت و اگر در هر یک از شعبه‌های اخذ رای ازدحام جمعیت مشاهده شود، شعبه‌های سیار در محل حاضر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره، تنها کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده باشند و یا در مرحله اول در همان حوزه انتخابی رای خود را به صندوق انداخته باشند، اجازه رای در این مرحله را دارد و چنانچه فردی در مرحله قبل در حوزه انتخابی دیگر حاضر شده باشد توسط سیستم آنلاین انتخابات در کمتر از چند ثانیه شناسایی و از فرایند اخذ رای خارج خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان این مطلب که روند تبلیغات در مرحله دوم انتخابات با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با تغییراتی همراه است، گفت: در این مرحله از انتخابات نامزدهای انتخابی می‌توانند به مدت ۳۰ دقیقه شامل پنج دقیقه تیزر انتخاباتی و ۲۵ دقیقه پاسخ به سئوالاتی که از قبل در اختیار آن‌ها قرار گرفته است حاضر شده و این برنامه ۳۰ دقیقه در هشت نوبت در رادیو و تلویزیون پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: برپایی هرگونه تجمع و ستاد انتخاباتی ممنوع است و نامزدهای این دور می‌توانند تنها یک دفتر هماهنگی برای مدیریت تبلیغات خود را دایر کنند، همچنین توزیع هرگونه تبلیغات همچون برشور و تراکت که بین افراد دست به دست شود ممنوع است، در ضمن توزیع هرگونه خوراکی و اقلام پذیرایی در نشت‌ها و دفاتر هماهنگی ممنوع است.

سلیمانی ادامه داد: تبلیغات دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو از فردا آغاز و تا ساعت هشت صبح روز ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت و انتخابات نیز از هشت صبح روز ۲۱ شهریورماه به مدت ۱۰ ساعت برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: از نامزدهای انتخاباتی می‌خواهیم با توجه به شیوع این ویروس منحوس در این دوره از هرگونه فعالیت غیر مجاز هواداران خود جلوگیری کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول