اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قدردانی آیت‌الله شاهچراغی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آیین‌های عزاداری

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با برگزاری مراسم عاشورا در استان سمنان بسیار ارزنده بود و از مردم فهیم استان قدردانی می‌شود.

قدردانی آیت‌الله شاهچراغی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آیین‌های عزاداری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران نظارت بر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم؛ زیرا با اینکه مانع بزرگی چون کرونا سر راه محرم و عاشورا بود، مراسم این دهه نسبت به سال‌های قبل با معنویت و اخلاص بیشتری برگزار شد.

او گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با برگزاری مراسم عاشورا در استان سمنان بسیار ارزنده بود و از مردم فهیم استان قدردانی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: اسلام به دو مسأله اهمیت بسیاری داده است؛ سلامتی و امنیت دو مسأله مهم در اسلام است که تأکید شده هر دو باید در کنار هم و با هم وجود داشته باشند.

شاهچراغی بیان کرد: سلامتی ابعاد مختلف دارد و هر انسان سه بعد سلامتی را نیاز دارد؛ سلامتی بدنی، سلامتی دینی و سلامتی اخلاقی سه بعد مهم سلامتی است.

او گفت: انسانی که بدن سالم داشته، دین سالم و اخلاق سالم داشته باشد، تمام خوبی‌ها را خداوند به او عطا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: نهادهایی که امام راحل (ره) تأسیس کردند، در سلامت بدنی، اخلاقی و دینی جامعه نقش دارند و شورای نگهبان یکی از این نهادهاست.

شاهچراغی افزود: اگر می‌خواهیم که مجلس سالم داشته باشیم، شورای نگهبان باید پای کار باشد و همچنین مردم نیز مشارکت خوبی داشته باشند.

او گفت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز طبق قانون و با وحدت بتوانیم از این آزمون نیز سربلند بیرون بیاییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: بحث حفظ سلامت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده نیز در دستور کار قرار داشته باشد.

شاهچراغی بیان کرد: شورای نگهبان انصافاً در بحث نظارت بر امر انتخابات بسیار خوب عمل کرده است و این نظارت در استان نیز بسیار خوب بوده است.

او گفت: از سایر مسؤولان نیز به‌واسطه همراهی در انتخابات قدردانی داریم و بتوانیم با اقدامات و تلاش خود، استان ممتاز سمنان را همچنان ممتاز نگاه داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: مسؤولان و مردم نیز باید برای حفظ ممتاز بودن استان، امتیازی عمل کنند؛ استان سمنان در بحث انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همچون سایر زمینه‌ها بسیار خوب و شایسته عمل کرده است.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول