اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

چتر مهربانی بر سر بانوی هنرمند زنجانی‌ها

مدیرعامل مؤسسه خیریه کلبه مهربانی استان زنجان از تامین هزینه مورد نیاز برای درمان بانوی هنرمند زنجانی توسط خیران این موسسه خبر داد.

چتر مهربانی بر سر بانوی هنرمند زنجانی‌ها

پریوش قادری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماه محرم و شهید کربلا بار دیگر میزبان نوعدوستی و مهربانی ایرانیان بود و هموطنان نیکوکار در ایام عزاداری سالار شهیدان، حماسه‌ای دیگر از جنس کرامت و مهرورزی آفریدند و با دستان گشاده و روی باز خویش مهربانی و نوعدوستی را به جهانیان آموختند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه کلبه مهربانی افزود: در شرایطی که جهان درگیر بحران کرونا و آثار و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن بوده و وضعیت معیشتی در سراسر جهان را با سختی مواجه کرده است، ایرانیان با در انداختن طرح و نقشی نو، نیکوکاری را در قالبی جدید به منصه ظهور و بروز گذاشته و این بار یاری‌گر بانوی هنرمند شدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: در محرم امسال در تبعیت و لبیک به فرامین و اوامر رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی معظم له در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه موسسه خیریه کلبه مهربانی علاوه بر برنامه‌های همیشگی پویش «نذر مهر و مهربانی» با رویکردی جدید در چهار طرح متفاوت، نذر سلامت، نذر محرم، نذر مهر و نذر اشتغال در حال اجرا دارد.

عضو هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی طرح نذر سلامت در قالب پویش «بارانی از محبت» برای کمک به تامین هزینه درمان و جراحی بانوی توانیاب هنرمند موسسه که مبتلابه اسکولیوز شدید بوده و از ناحیه ستون فقرات و تنفس دچار مشکل شده است و نیاز به عمل جراحی ستون فقرات با هزینه ی ۱۱۰ میلیون تومانی داشت اجرا شد و در ایام عزاداری سالار شهیدان 80 میلیون تومان بصورت نقدی و بیش از 40 میلیون تومان کمک غیرنقدی( تخفیف در هزینه جراحی) توسط خیرین در اختیار مؤسسه قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بانوی هنرمند زنجانی به زودی با کمک خیرین سلامتی خود را بدست خواهد آورد و مراحل درمان این بانو در حال انجام بوده و گزارشات آن مرحله به مرحله در اختیار خیرین قرار خواهد گرفت.

عضو هیأت امنای مؤسسه خیریه کلبه مهربانی ادامه داد: کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند منان نصیب هرکسی نمی‌کند وکسانیکه با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند، به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها برخورداراند.

ژیلا صباحی گفت: پویش نذر مهر و مهربانی امکانی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی فراهم کرده است تا در خدمت گروه‌‌های هدف و مددجویان باشیم.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها شامل اقلام و بسته‌های معیشتی، نذرهای سلامت، اقلام کمک‌آموزشی، نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان و اقلام بهداشتی مورد نیاز است، ادامه داد: این ظرفیت وجود دارد که خیرین براساس نیت خود از امکانی که موسسه برای ارائه خدمت فراهم کرده است، استفاده کنند.

صباحی اظهار کرد: با ایجاد تمرکز، شرایط مددجویان را استاندارد کردیم و براساس آن جمعیت را غربال و شماره حساب و اطلاعات مددجو را در بانک اطلاعاتی ثبت کردیم و امروز مددجوها با برنامه منظمی خدمات دریافت می‌کنند.

عضو هیأت امنای مؤسسه خیریه کلبه مهربانی افزود: مؤسسه خیریه کلبه مهربانی ناشی از فعالیت یک جمع دوستانه ۲۰ نفره که اغلب دانشجویان سال‌های ۷۴ تا ۷۷ رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است که آستین همت بالا زده و برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و معلول با اخذ مجوز از بهزیستی اقدام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مؤسسه حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به عنوان همیار است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول