اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف 170 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 170 میلیارد ریال کالای قاچاق در 5 ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

کشف 170 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تحقق فرامین مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در مقابله همه جانبه با این پدیده شوم، برخورد با اخلالگران اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله اخلال گران نظام اقتصادی، قاچاقچیان کالا و ارز در کشور است، افزود: هرگونه بی‌نظمی یا اختلال در آن موجب سلب امنیت و آسایش عمومی شده و آثار و تبعات آن درکلیت جامعه و زندگی مردم تاثیر به سزایی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام، در ادامه از کشف 170 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان در 5 ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت:اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در مبارزه و مقابله با قاچاق و احتکار کالاهای بهداشتی در استان در حد مطلوب و قابل تقدیر است و با توجه به برنامه ریزی و آمادگی کامل پلیس امنیت اقتصادی و تحقق شعار سال 99  توقع این است که با درایت و تلاش مضاعف پلیس، شاهد نتایج بهتر باشیم.

یکی از تاثیرگذارترین پلیس‌ها در تحقق شعار سال

وی ادامه داد: پلیس به عنوان یک نیروی حافظ امنیت، نقش اساسی در امنیت شغلی و در نهایت امنیت اقتصادی داشته و بیانگر این است که پلیس امنیت اقتصادی، یکی از تاثیرگذارترین پلیس‌ها در تحقق شعار "جهش تولید" است.

سردار یاری مبارزه با مفاسد اقتصادی را مهم‌ترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی دانست و تاکید کرد: فراهم کردن بستری مناسب برای انجام فعالیت‌های سالم اقتصادی یکی دیگر از ماموریت‌های مهم پلیس امنیت اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت اقتصادی، امنیت و سلامت اقتصاد جامعه است، خاطرنشان کرد: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی بیش از هر زمان دیگری جدی‌تر بوده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول