اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عروسک‌‌های خیمه‌شب‌بازی غرب این بار در دفاع از یک جنایتکار صف‌آرایی کرده‌اند!

حسن ترکمان و نوید افکاری را شاید خیلی‌ها نشناسند، اما پای تقلید که به میان می‌آید کورکورانه هشتگ می‌زنند و حزب باد می‌شوند! همان‌ عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی که با تقلید کورکورانه‌ جای قاتل و مقتول را عوض می‌کنند و به جای خونخواهی، با رسانه‌های معاند همراه می‌شوند.

عروسک‌‌های خیمه‌شب‌بازی غرب این بار در دفاع از یک جنایتکار صف‌آرایی کرده‌اند!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ماجرای آبان‌ ماه ۹۸ را بدون شک هیچ‌یک از یاد نبرده‌ایم همان روزهایی که عده‌ای  گرانی بنزین را دستمایه اندیشه‌های غرض‌ورزانه کرده و با تعرض به جان و مال مردم، بیش از یک هفته تمام شهر را به مثابه میدان جنگی بدل کردند و با خط‌گیری از رسانه‌های معاند اقدام به آتش‌زدن اموال عمومی مردم کرده و خواب و خوراک را از چشمان‌مان ربودند.

حسن ترکمان و نوید افکاری را شاید خیلی‌ها نشناسند، اما پای تقلید که به میان می‌آید کورکورانه هشتگ می‌زنند و حزب باد می‌شوند! همان‌هایی که با تقلید کورکورانه‌شان جای قاتل و مقتول را عوض می‌کنند و به جای خونخواهی، با رسانه‌های معاند همراه می‌شوند.

مرحوم ترکمان، کارمند حراست اداره آب و فاضلاب شیراز، فرد صبور و آرامی بود و در عین تقید به مسایل شرعی و اعتقادی، بسیار شوخ‌طبع و بذله‌گو.

به گفته دوستش حمید هاشمی، وی در مرداد ماه سال ۹۷ بنابر ماموریتی که به وی محول شد و بر اساس انجام وظیفه، با هماهنگی کامل دستگاه‌های امنیتی در جهت مقابله با تجمعات غیرقانونی مردادماه آن سال، موظف به انجام وظیفه و بررسی تاسیسات آبفا بود تا در اثر درگیری، مشکل قطعی آب برای مردم ایجاد نشود.

هاشمی در گفت و گو با فارس ضمن اشاره به اعلام معاندین در کانال‌های تلگرامی به جهت شناسایی افراد لباس شخصی اظهار داشت: وی قبل از ماموریت از طریق هشدارهای امنیتی متوجه این موضوع شده و با توجه به اینکه نیروی آموزش‌دیده‌ای بود، توانست با هوشیاری از میان تجمعات غیرقانونی مرداد ۹۷ به سمت منزل حرکت کند.

وی افزود: اما متاسفانه دو نفر که وی را تعقیب می‌کرده‌اند، نزدیکی منزل او را به طرز فجیع و حیوان صفتانه مورد ضرب و شتم قرار داده و با ورود چاقو به گلویش او را به شهادت می‌رسانند.

بغضش می‌ترکد و دقایقی سکوت را چاشنی کلامش می‌کند و سپس از رساندن پیکر زخمی دوست دیرینه‌اش که به سختی و کشا‌کشان خود را به منزل می‌رساند و مقابل چشمان پدر، مادر، خواهر، همسر و فرزندانش پرپر می‌شود، سخن می‌گوید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا مدتی به دلیل مسایل امنیتی ماجرای شهادت رسانه‌ای نمی‌شود سخن گفت و افزود: به لطف خداوند و پیگیری مسوولان قضایی و امنیتی و با بررسی دوربین‌های مداربسته ضارب و قاتل این شهید راه خدمت دستگیر شد و در ساعات اولیه دستگیری بر ارتکاب قتل اعتراف کرد.

مسوولان بدانند جامعه حزب‌اللهی منتظر اجرای عدالت است و اگر کوتاهی صورت گیرد یا نگاه بر عرصه بین‌الملل باشد، این بی‌حرمتی را نادیده نگرفته و کوتاه نخواهند آمد

حمید هاشمی بیان کرد: مسوولان بدانند جامعه حزب‌اللهی منتظر اجرای عدالت است و اگر کوتاهی صورت گیرد یا نگاه بر عرصه بین‌الملل باشد، این بی‌حرمتی را نادیده نگرفته و کوتاه نخواهند آمد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این راستا مهر تاییدی بر خواسته خون‌خواهان این شهید مظلوم زد و از اراده قضات انقلابی دادگستری در اجرای عدالت و مبارزه با فساد سخن گفت.

اما امروز پس از گذشت بیش از دو سال عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش شده و به جای دفاع از خون این شهید عزیز و مرهمی بر دل خانواده داغ‌دیده‌اش، در صدد دفاع از قاتل برآمده‌اند!

امروز پس از گذشت بیش از دو سال عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش شده و به جای دفاع از خون این شهید عزیز و مرهمی بر دل خانواده داغ‌دیده‌اش، در صدد دفاع از قاتل برآمده‌اند!

شبه‌رسانه‌های معاندی که با سردستگی بی‌بی‌سی فارسی و اینترنشنال، این روزها با کلید واژه "کشتی‌گیر" برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب، به سراغ پرونده فردی به نام نوید افکاری رفته‌اند؛ قاتلی که این شهروند بی‌گناه را به طرز فجیعی به قتل رسانده است.

دفاع از قاتلی که در پرونده اغتشاشات آبان‌ ماه شیراز هم دستی بر آتش داشت و نقشه شوم برادرش جهت ترور یک بسیجی ناکام ماند.

اغتشاشاتی که بیش از یک هفته شهر را به کارزار جنگ تبدیل کرد و سرکردگانش با آتش کشیدن اموال عمومی خسارات بسیاری را بر پیکر این شهر و مردمانش وارد کردند و چه بسیار انسان‌هایی که بی‌گناه در این راه قربانی شدند.

و امروز افرادی چون رضا پهلوی، مریم رجبی و سازمان‌هایی چون وزارت خارجه آمریکا و حقوق بشر سازمان ملل حامی این یاوه‌گویی‌ها شده‌اند.

رئیس کل دادگستری فارس ضمن دفاع قاطع از عملکرد قضات دادگستری در این باره اظهار داشته است: هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان علیه قضات انقلابی اقدامی است که طی سال‌ها ادامه داشته‌است و سابقه طولانی دارد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی گفت: پرونده قتل محکومی که مورد حمایت رسانه‌های غربی و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است، طی یک فرایند قانونی کاملاً شفاف رسیدگی و دادگاه وی به صورت علنی برگزار شده است.

وی تأکید کرد: عزم و اراده قضات در راستای اجرای عدالت و پایبندی به قانون و دفاع از امنیت کشور در برابر هجمه های تبلیغاتی دشمنان متزلزل نخواهد شد چرا که این هجوم نشان دهنده فشار هایی است که به برخی افراد و جریان ها در راستای مبارزه قاطع قضات پاکدست با فساد و نا امنی است.
یکی از مقامات پلیس آگاهی فارس نیز در پی مطالبه خبرگزاری فارس نسبت به قتل مرحوم حسن ترکمان گفت: پس از وقوع قتل مرحوم ترکمان در جلوی منزل در یکی از مناطق جنوب شهر شیراز کارآگاهان آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند و پس از انجام تحقیقات لازم و جمع‌آوری مستندات دو برادر به نام‌های نوید و وحید افکاری سنگری ۲۷ و ۳۲ ساله ساکن شهر شیراز به عنوان متهم اصلی پرونده شناسایی و و جهت دستگیری تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

این مقام آگاه به خبرنگار فارس گفت: در پی اجرای دستور مقام قضایی در ۲۶ شهریور ماه ۹۷ هر دو برادر در یک عملیات پلیسی با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی در شهر شیراز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند. با توجه به مدارک و مستندات لازم متهم ردیف اول نوید با استفاده از سلاح سرد (چاقو) با همکاری برادرش اقرار کرد و با حضور بازپرس ویژه قتل، صحنه جرم توسط متهم تشریح و مستندسازی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پس از آن متهمین تحویل زندان عادل آباد شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس مدارک موجود در پرونده، متهم نوید افکاری ضمن ملاقات با وکیل تعیینی خودش با حضور وی اعلام و تایید کرد که بنده نه تنها مورد ضرب و شتم قرار نگرفته بلکه هیچ توهینی به اینجانب صورت نگرفته و پرونده در محاکم قضایی تحت رسیدگی است.

انتهای پیام/ ن/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول