اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کردستان همچنان از برکات سفر رهبری بهره‌مند است/توصیه رهبری برای توسعه کردستان

استاندار کردستان گفت: مردم کردستان همچنان از برکات سفر رهبری سال ۸۸ به استان بهره‌مند می‌شوند که امسال کمک قابل‌توجهی به جاده سنندج مریوان شد.

کردستان همچنان از برکات سفر رهبری بهره‌مند است/توصیه رهبری برای توسعه کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان که با حضور حجت‌الاسلام محمدیان رئیس شورای نمایندگان ولی فقیه نهاد رهبری، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، تعدادی از مسوولان کشوری و استانی و روحانیون شیعه و سنی هم‌اکنون در سالن شهدای روحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: یقینا این انتصاب مبارک و فرخنده برای کردستان است که خداوند لطف و کرم و توفیقاتشان را همراه ایشان سازد.

وی افزود: آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یک دهه در استان کردستان خدمت کردند که مردم‌داری، حسن خلق، رفتار محترمانه با آحاد مرد و تواضع از ویژگی‌های بارز این عزیز است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: همواره ارتباط حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با مردم و مجموعه مدیران و پیگیری قابل توجه و در پیگیری موضوعات و مشکلات استان همیشه پای کار بودند.

وی اظهار کرد: از طرف خود و تمام مدیران استان از خدمات و تلاش‌های صادقانه ایشان تشکر می‌کنم و برای ایشان در تمام مسئولیت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

مرادنیا افزود: ما هنوز از برکات سفر رهبر معظم انقلاب در استان بهره‌مند هستیم و اعتبارات ویژه‌ای برای پروژه‌های مختلف از جمله مسیر سنندج ـ مریوان دریافت کردیم.

وی اظهار کرد: امسال برای همین پروژه 70 میلیارد تومان کمک دریافت کرده‌ایم هنوز این عنایات باقی و اتصال برقرار است.

مرادنیا تصریح کرد: سال گذشته که به خاطر برگزاری کنگره شهدای کردستان خدمت حضرت آقا رسیدیم فرمودند، «بروید برای توسعه کردستان بجنگید و یقه بگیرید» که ما نیز برای تحقق این فرمان تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای خدمت در استان به کار گرفته و کارهای زیربنایی ارزشمندی در این استان در حال انجام است و درخواست ما از نماینده ولی فقیه استان کردستان این است که با همراهی و همدلی که با مجموعه مدیران توسعه کردستان را که از مطالبات رهبری است تحقق ببخشیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: کردستان با تقدیم 5 هزار و 400 شهید لایق بهترین خدمات است و باید با تمام توان در مسیر خدمت به مردم این استان تلاش کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول