اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

گوشی پرچمدار وان پلاس 200 دلار ارزان شد

در فاصله یک ماه مانده به عرضه تازه ترین مدل های گوشی آیفون و پیکسل شرکت چینی وان پلاس یکی از گوشی های پرچمدار خود را 200 دلار ارزان کرد.

گوشی پرچمدار وان پلاس 200 دلار ارزان شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، گوشی وان پلاس ۷ تی که در ابتدا به قیمت ۶۰۰ دلار روانه بازار شده بود، حالا ۲۰۰ دلار ارزان شده و به قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رسد.

وان پلاس ۷ تی اولین بار در پائیز سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود و در مجموع نسبت به گوشی محبوب وان پلاس ۷ پرو امکانات کمتری دارد. البته تراشه های گوشی ۷ تی اندکی سریع تر از گوشی پرو است و در آن از پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس استفاده شده است.

گوشی یادشده تنها با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و این در حالی است که گوشی پرو دارای گزینه های قابل انتخاب بیشتری در زمینه رم و حافظه است.

گوشی ۷ تی دارای نمایشگر ۶.۵ اینپی با دقت ۱۰۸۰ پیکسل از نوع AMOLED و گوشی پرو دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با دقت ۱۴۴۰ پیکسل از نوع AMOLED است. هر دو گوشی دارای نرخ تازه سازی صفحه ۹۰ هرتز هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول