اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تفکر بسیج غیرممکن‌ها را ممکن کرده است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تفکر بسیج در طول این چهل سال نشان داده که غیرممکن‌ها را می‌شود به ممکن تبدیل کرد و به‌طور عملیاتی بسیج ثابت کرده با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی می‌توان کارها را پیش برد و این درس بسیار بزرگی است.

تفکر بسیج غیرممکن‌ها را ممکن کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در نشست تخصصی مجمع بسیجیان استان مرکزی و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز آن چیزی که بسیجیان را حول یکدیگر و در چنین مجموعه‌های ارزشمندی گرد هم آورده است ایمان و اعتقاد داشتن به اسلام و ارزش‌های انقلابی است که خوشبختانه می‌بینیم بسیج با این روحیه و رفتار تاکنون گام‌های مؤثری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب برداشته است.    

وی افزود: تفکر بسیج در طول این چهل سال نشان داده که غیرممکن‌ها را می‌شود به ممکن تبدیل کرد و به‌طور عملیاتی بسیج ثابت کرده با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی می‌توان کارها را پیش برد و این درس بسیار بزرگی است.    

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: مجمع بسیجیان استان مرکزی برگرفته از یک جمع دلسوز، متخصص، انقلابی و کارآمد است که مجموعه‌ای از بسیجیان، نخبگان و افراد علاقه‌مند به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را گرد هم آورده است.    

کریمی ادامه داد: مجمع بسیجیان استان مرکزی یک ظرفیت بسیار ارزشمند در کشور و استان فراهم آورده که همه مجموعه‌ها اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، دولت و سایر بخش‌های دیگر از ظرفیت تخصصی و علمی بودن این مجموعه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند.   

وی ادامه داد: مجمع بسیجیان استان مرکزی یک مجموعه‌ای است که بدون در نظر گرفتن منافع سیاسی، حزبی و گروهی مسائل و مشکلات را نگاه می‌کنند و دید این مجمع به مسائل کشور از منظر انقلاب و مصالح کشور می‌باشد و لذا می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات کشور راهکارهای عملیاتی ارائه کند.   

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز قرار گرفتن مجمع بسیجیان استان مرکزی و مجمع نمایندگان مجلس استان تحت عنوان دبیرخانه شهید مدرس یک اتفاق بسیار مبارک است که اگر تعامل و هم‌افزایی مؤثری رقم بخورد قطعاً آثار و برکات بسیاری را به همراه خواهد داشت.   

کریمی بیان کرد: امروز تشکیل مجلس انقلابی یازدهم یک امید و دلگرمی میان مردم برای حل مشکلات کشور ایجاد کرده و لذا نمایندگان باید این فرصت ارزشمند را غنیمت بشمارند و از آن به‌خوبی استفاده کنند.    

وی اضافه کرد: مجمع بسیجیان در استان مرکزی که مسئله محوری و مطالبه‌گری را در دستور کار خود گذاشته بسیار می‌تواند به مجمع نمایندگان استان کمک کند و لازمه این کار هم‌افزایی و جلسات مشترک است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول